Terug naar overzicht
ooh kippenvel! wat leuk!en gefeliciteerd hihi ;)Mooie ring ook! Ooh en de kerstboom al,wil ik ook maar ja met die twee kids zou dat maar verwarrend zijn :)Groetjes
Hihi ja, zodra wij kids hebben die het al min of meer gaan beseffen, gaan wij ook wachten tot na sinterklaas hoor
oooh kei leuk proficiat !! :) Wij gaan onze kerstboom vandaag ws ook al zetten.. Gezellig! :) Geniet nog maar van de verdere voorbereidingen!
ooo amai superleuk!! proficiat Ook al verwacht je het, blijft het inderdaad een onbeschrijfelijk gevoel he
Ja zeg dat wel!!! Ik was helemaal overdonderd debora!
eindelijk officieel ;-) Hier nog eentje die de kerstboom al zo graag zou willen zetten, maar moet wachten tot de sint voorbij is met 2 kindjes in huis e ;-)
Gefeliciteerd met de officiële wil je met me trouwen vraag hele mooie ring ook. Moest het aan mijn partner liggen zou de kerstboom hier ook al staan vind dat wel gezellig maar voor de kids is het nog wat te verwarrend om die nu al te zetten ;)
Proficiat! Ik ben nog wachtende en twijfel toch sterk of hij het nog zal doen.... Ik heb hem je bericht laten lezen....
Bea, Bij jullie is het dus ook gewoon beslist zonder aanzoek??Mja ik had hem ergens toch wel die voorwaarden gesteld hoor... dat hoort er bij vind ik.. En ik kreeg ook steeds de vraag 'en hoe heeft hij het gevraagd?' en ja, nu kan ik er eindelijk op antwoorden Ik duim toch nog mee hoor!!
Ik heb hem uiteindelijk zelf gevraagd omdat ik het wachten moe was en ik echt wel wilde trouwen. Het was impulsief na het lezen van een krantenartikel op 29 februari (dag dat vrouwen mogen vragen). Ik hoop vaag nog op iets van zijne kant maar hem kennende (na 23 jaar samen te zijn) ....
Oh, proficiat! Zo'n leuk verslagje.En toch ook wel super romantisch en onverwacht zo bij de kerstboom! Ik ben vorig jaar ook ten huwelijk gevraagd bij de kerstboom als kerstgeschenkje :-)Mooie ring ook!Geniet van het gevoel en veel plezier nog met alle voorbereidingen!GroetjesJoyce
Whiiii - proficiat - dikke zoen! Da's genieten hé !!
Proficiat!Zeer mooie ring u verloofde heeft dat goed gekozen :p nog veel succes met de voorbereidingen x
Had het op facebook al een beetje gevolgd é :-) maar wel leuk om het verslagje hier te lezen!Romantisch seg...en toch ook intiemer thuis dan in het restaurant, heeft hij goed gezien!Mooie ring ook!Geniet van het gevoel :-)!groetjesSandra
Dank u wel iedereen!!! En ja Sandra jij hebt het al wat kunnen volgen hihi, maar zo'n verslagje kan je daar niet echt typen he
Nee das waar...zo iets delen we alleen met mede bruidjes op het forum é ;-) hihi!!
Jep Sandra, je slaagt de nagel op de kop En om dan meteen een antwoord te geven op mijn vorige post van aan welk hand je verlovingsring te dragen....Ik draag hem rechts. En gewoon om de simpele reden dat mijn ventje (terwijl hij op 1 knie zat hihi) mijn rechts hand vast nam en daar de ring rond geschoven heeft!Dus al de etiketten en verhaaltjes er rond kunnen mij niet meer schelen hahaha!En ik zie wel of hij daar dan blijft of dat ik hem verhuis naar links en mijn trouwring rechts ga dragen
Je kan al eens 'voelen' hoe de ring zit aan de linkervinger bijvoorbeeld...mijn verlovingsring zat meteen links, gezien ik rechts al een ring droeg die ik ook van hem had gekregen :-).Ik draag nu trouw-en verlovingsring aan 1 vinger, links...maar kies waar je jezelf het beste bij voelt zou ik zeggen!groetjes!