Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren is hij op 1 knie gegaan :-)

24-11-2012 11:48:45
Hoi hoi,
Zoals de titel al zegt, is mijn ventje gisteren op 1 knie gegaan!!

We hadden al eerder besloten om te trouwen en de familie enzo was hier ook al van op de hoogte, maar een officieel aanzoek was er niet geweest. Toch iets wat ik wel wilde meemaken

Nu onlangs zijn we gaan samen wonen en gisteren is de adreswijziging gebeurd.
We hadden nog een bongobon 'Gastronomie' die we gisteren gebruikt hebben om dit alles te vieren. Het was een super gezellig restaurant en heel lekker gegeten.

Eerst dacht ik dat hij mij daar ten huwelijk zou vragen, omdat hij in de week tegen mijn moeder aan het vertellen was over het verkeer in Sint Niklaas en ik zo iets had van 'waarom was jij in Sint Niklaas??' Maar hij wilde er niet verder op ingaan.. dus heb ik er ook niet achter gevraagd... Allez kortom, ik dacht dus dat hij voor een ring gegaan was en dat hij mij ten huwelijk zou vragen..

Maar ons etentje ging voorbij, het was super gezellig en ik zag ook niets abnormaal aan hem. Dus heb er ook niet verder bij stil gestaan. En dacht ach ja het komt er wel eens van. Ik was zeker ook niet telleurgesteld!

Nu komen we thuis na het etentje en hadden we de lichtjes van de kerstboom en ons kerstdorpje aangestoken (jaja ik weet het veel te vroeg, maar we zijn nogal kerst mensjes en hebben nog geen kids dus hebben we in de week de kerstboom al gezet )
Ik ben toen in de zetel gaan zitten en hij stond nog recht aan de kerstboom en vroeg me hem een knuffel te geven. Dit doet hij wel vaker, dus zonder nadenken stond ik recht en pakte hem eens goed vast. Maar dit was echt een geheel andere knuffel dan ik gewend was, veel intenser (van de toch al vele eerdere intensere knuffels) en een heel verhaal erbij van hoe graag hij mij ziet en dat hij de rest van zijn leven met me wilde delen.. En dan dacht ik al van hier klopt iets niet!! Hihi.. maar we bleven knuffelen en ik vertelde ook hoe graag ik hem zag. En dan.......... Ging hij op 1 knie!!!!!! En vroeg hij of ik met hem wilde trouwen.. Hij had ook al de ring in het doosje te voorschijn getoverd, dat hij blijkbaar al heel de tijd achter mijn rug in zijn handen had..
Ik begon echt te huilen!! Zo gelukkig dat ik er mee was, en tussen de snikken door zei ik uiteraard JA!
Het was zo'n gelukzalig gevoel!! Onbeschrijfelijk!! Het aanzoek was gewoon perfect!! En zo romantisch bij de kerstboom!!

Nu achteraf kwam er natuurlijk het verhaal van hoe hij het wilde doen.. Bleek dat hij het eerst in het restaurant wilde doen, maar het was er nogal druk op een gegeven moment en ook een tafel met een kleutertje bij dat nogal luidruchtig was, dus dat vond hij toch niet ideaal dan. Daarom dat hij gewacht had tot thuis!!
En hoewel het toch eerst door mijn hoofd geflitst was, was het toch een hele grote verrassing en had ik het niet verwacht! Zeker omdat ik totaal niets gemerkt had! En mijn verloofde is iemand die echt niets kan verbergen met zijn lichaamstaal

Dus hier lees je zeker het verslagje van een supergelukkige meid!!!

Sorry dat het zo lang geworden is hihi, maar wilde mijn geluk met jullie delen!!
Zie hier de foto van mijn ooh zo mooie verlovingsring!!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4961785241992&am...

Ik hoop dat de link het doet!

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 907

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik24-11-2012 11:59:13

ooh kippenvel! wat leuk!
en gefeliciteerd hihi ;)

Mooie ring ook!

Ooh en de kerstboom al,wil ik ook maar ja met die twee kids zou dat maar verwarrend zijn :)

Groetjes

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik24-11-2012 12:08:16

Hihi ja, zodra wij kids hebben die het al min of meer gaan beseffen, gaan wij ook wachten tot na sinterklaas hoor

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-11-2012 12:53:25

oooh kei leuk proficiat !! :) Wij gaan onze kerstboom vandaag ws ook al zetten.. Gezellig! :) Geniet nog maar van de verdere voorbereidingen!

debora
18-7-2014
 Meld misbruik24-11-2012 15:32:26

ooo amai superleuk!! proficiat

Ook al verwacht je het, blijft het inderdaad een onbeschrijfelijk gevoel he

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik24-11-2012 15:49:32

Ja zeg dat wel!!! Ik was helemaal overdonderd debora!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik24-11-2012 19:04:07

eindelijk officieel ;-) Hier nog eentje die de kerstboom al zo graag zou willen zetten, maar moet wachten tot de sint voorbij is met 2 kindjes in huis e ;-)

Evy
18-5-2013
 Meld misbruik25-11-2012 6:49:41

Gefeliciteerd met de officiële wil je met me trouwen vraag hele mooie ring ook. Moest het aan mijn partner liggen zou de kerstboom hier ook al staan vind dat wel gezellig maar voor de kids is het nog wat te verwarrend om die nu al te zetten ;)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik25-11-2012 9:39:21

Proficiat! Ik ben nog wachtende en twijfel toch sterk of hij het nog zal doen.... Ik heb hem je bericht laten lezen....

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-11-2012 11:55:51

Bea,
Bij jullie is het dus ook gewoon beslist zonder aanzoek??

Mja ik had hem ergens toch wel die voorwaarden gesteld hoor... dat hoort er bij vind ik.. En ik kreeg ook steeds de vraag 'en hoe heeft hij het gevraagd?' en ja, nu kan ik er eindelijk op antwoorden

Ik duim toch nog mee hoor!!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik25-11-2012 20:34:56

Ik heb hem uiteindelijk zelf gevraagd omdat ik het wachten moe was en ik echt wel wilde trouwen. Het was impulsief na het lezen van een krantenartikel op 29 februari (dag dat vrouwen mogen vragen). Ik hoop vaag nog op iets van zijne kant maar hem kennende (na 23 jaar samen te zijn) ....

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik25-11-2012 21:00:05

Oh, proficiat! Zo'n leuk verslagje.
En toch ook wel super romantisch en onverwacht zo bij de kerstboom! Ik ben vorig jaar ook ten huwelijk gevraagd bij de kerstboom als kerstgeschenkje :-)
Mooie ring ook!

Geniet van het gevoel en veel plezier nog met alle voorbereidingen!

Groetjes
Joyce

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-11-2012 13:38:21

Whiiii - proficiat - dikke zoen! Da's genieten hé !!

Karen
14-6-2014
 Meld misbruik26-11-2012 18:34:38

Proficiat!
Zeer mooie ring u verloofde heeft dat goed gekozen :p nog veel succes met de voorbereidingen x

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-11-2012 14:25:28

Had het op facebook al een beetje gevolgd é :-) maar wel leuk om het verslagje hier te lezen!
Romantisch seg...en toch ook intiemer thuis dan in het restaurant, heeft hij goed gezien!
Mooie ring ook!
Geniet van het gevoel :-)!

groetjes

Sandra

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik28-11-2012 0:00:16

Dank u wel iedereen!!!

En ja Sandra jij hebt het al wat kunnen volgen hihi, maar zo'n verslagje kan je daar niet echt typen he

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-11-2012 8:46:45

Nee das waar...zo iets delen we alleen met mede bruidjes op het forum é ;-) hihi!!

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik29-11-2012 19:26:55

Jep Sandra, je slaagt de nagel op de kop

En om dan meteen een antwoord te geven op mijn vorige post van aan welk hand je verlovingsring te dragen....

Ik draag hem rechts. En gewoon om de simpele reden dat mijn ventje (terwijl hij op 1 knie zat hihi) mijn rechts hand vast nam en daar de ring rond geschoven heeft!
Dus al de etiketten en verhaaltjes er rond kunnen mij niet meer schelen hahaha!
En ik zie wel of hij daar dan blijft of dat ik hem verhuis naar links en mijn trouwring rechts ga dragen

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-11-2012 8:29:04

Je kan al eens 'voelen' hoe de ring zit aan de linkervinger bijvoorbeeld...mijn verlovingsring zat meteen links, gezien ik rechts al een ring droeg die ik ook van hem had gekregen :-).
Ik draag nu trouw-en verlovingsring aan 1 vinger, links...maar kies waar je jezelf het beste bij voelt zou ik zeggen!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...