Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis of bruidsparadijs?

24-11-2012 11:58:31
Hey allemaal,

op 15 december heb ik mijn tweede zoektocht naar kleedjes. Ik heb om 10u30 een afspraak bij La Tiara en om 15u30 eentje bij het Bruidsparadijs.
Ik ben de laatste tijd echter verliefd geworden op de kleedjes van Marylise en ik denk niet dat een van deze winkels die kleedjes in hun collectie heeft.

Nu is mijn vraag: heeft er iemand ervaring met het Bruidshuis? Ik ga misschien mijn afspraak van 15u30 naar daar verplaatsen om de collectie van Marylise te kunnen passen.

Maar zijn deze twee zaken niet van dezelfde eigenaar?

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1200

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-11-2012 13:01:50

Ik dacht ook dat ze van dezelfde eigenaar zijn (nog niet zo heel lang)
Ik heb er ook marylise kleedjes gepast...

Veel plezier in elk geval en geniet er nog van!!!! Mijn keuze is gevallen voor een jurk in la tiara, ik weet niet of ze daar marylise hebben maar je moet alles eens proberen he dan kan je achteraf geen spijt hebben van uw keuze!
Zoals ik hier dikwijls verkondig, je weet het wel als je JOUW jurk aanhebt!!!! Je jurk moet bij je passen want je kan met heel veel jurken mooi staan maar in 1 jurk zal je schitteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hou ons op de hoogte he

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik24-11-2012 15:48:08

Kelly, heb je Marylisse gepast in het Bruidshuis of het Bruidsparadijs?

Tinneke
15-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 16:53:44

Hey Veva,

Ik heb in het Bruidshuis Marylise gepast maar ze hadden er niet zoveel kleedjes van hangen.
Ik heb dan naar de leverancier Marylise gebelt waar ze de volledige collectie hadden.
Heb dan gaan passen bij Cermo Concept in Turnhout, daar hebben ze de corner met de volledige collectie!
Mijn jurk is ook van Marylise en hij is echt zo mooi :-)
groetjes Tinneke.

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik24-11-2012 17:25:37

Heb mijn Marylise gekocht bij MODERNA in Schepdaal - daar hebben ze ook een groot deel van de collectie. Ze passen er de prijzen doe uit de catalogus (bij sommige winkels gaan ze daar wel eens boven heb ik gemerkt), en waren de goedkoopste voor mijn model. Ze vragen 70€ voor het op maat te zetten. Je krijgt dan ook nog een bon voor suitekledij - altijd mooi meegenomen.

Ik ben nu wel niuewsgierig: welke maylise heb je in gedachte? PM me gerust als je het liever niet publiek kwijt wil :-)

Wil je op korte tijd heel veel kleedjes kunnen passen van verschillende collecties, of alle kleedjes van 1 collectie, dan raad ik je KOONINGS aan in NL. Het is effe rijden, maar het is de moeite waard gezien het aantal jurken dat ze daar hebben.

HAVE FUN :-)

Lins
13-3-2013
 Meld misbruik24-11-2012 18:24:35

Hey Veva Beide winkels zijn idd van dezelfde eigenaar. In het Bruidsparadijs hebben ze de collectie van Marylise niet, in het Bruidshuis wel maar slechts een paar jurken... Ik heb mijn Marylise uiteindelijk bij Maxims Couture gekocht in Mechelen. Ze hebben ook een winkel in Aarschot. Heel vriendelijke dame die je alles heel rustig laat passen, en de nodige kritiek en aanwijzigingen geeft. Een aanrader! Veel plezier met de zoektocht! Het is zooooo leuk!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik24-11-2012 20:00:25

Hey meiden,

bedankt allemaal voor de tips!
Ik ga gewoon mijn afspraken laten staan en als ik dan mijn zin niet vind nog verder zoeken :-)
Ik zit immers met een logistiek 'probleem' qua locatie van bruidswinkels: ik wil met mijn mama en schoonmama gaan kijken, maar de mama is van Leuven en de schoonmama van het noorden van Limburg. Deze laatste heeft ook geen rijbewijs...
Dus we hebben als 'compromis' voor winkels in Antwerpen gekozen zodanig dat de schoonmama daar met de trein naar toe kan en wij ze dan oppikken in Antwerpen-Berchem.

Maar zoals reeds gezegd: indien ik mijn zin niet vind zoek ik verder :-)

Ik ben verzot van de Fuego (http://www.marylisebridal.com/collection/fuego.php ) en in deze stijl zoek ik dus ook een kleedje: een iets langer boven lijfje en een rok /einde dat niet té wijd staat. Maar ik vind wel iets, ooit...

Ik hou jullie binnen 3 weken op de hoogte hoe het geweest is!

Eva
24-8-2013
 Meld misbruik27-11-2012 20:27:16

Dag Veva,

je trouwt op mijn verjaardag, leuk!
Ik ben naar het bruidsparadijs geweest, en de week erna naar een andere winkel, en toen vroeg ik me af hoe het komt dat het bruidsparadijs niet al lang failliet is. Ik had een echt onvriendelijke verkoopster, die niet de soort kleedjes wou gaan halen die we herhaaldelijk vroegen, en die echt van alles zei dat het mooi was, ook al stond het me totaal niet. Uiteindelijk vonden we 1 'cava' kleedje, maar heb dat uiteraard niet gekocht. Toen begon de verkoopster echt vervelend te doen en te vragen waarom dan niet ...
Uiteindelijk heb ik echt een prachtkleedje gevonden bij Bruidshuis Ellen in Oostburg, en daar waren ze echt ontzettend vriendelijk en geduldig!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik27-11-2012 21:55:29

Hey Eva,

Jeej eindelijk eens een ervaring over het Bruidsparadijs! Ik hou ze in het achterhoofd terwijl ik hier het forum eens afspeur naar meer ervaringen. Mijn hoop is trouwens toch al gezet op La Tiara, de verwachtingen zijn daar hoog van (dat waren ze echter bij Jagré ook en daar heb ik niks gevonden). Maar we zien wel :-)

Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:06:56

Jammer genoeg een zeer zeer negatieve ervaring gehad in het bruidsparadijs te Merksem. Zeer, maar dan ook zeer onbeleefd behandeld na nota bene vele malen terug te keren met de glimlach, geduld en vraag tot herstel... Ik ben sprakeloos...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info