Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

7-10-2006 10:22:46
Hey meisjes!

Waar kopen jullie de bijhorende juwelen? En wat kopen jullie dan zoal? Enkel halsketting of ook oorringetjes en armband?

Groetjes, Nele.

Nele
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 469

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik7-10-2006 11:11:18

Dag Nele,

Ik heb mijn juwelen bij Bigor gekocht. Deze zijn te vinden in een aantal grote winkelcentra zoals Roeselare, Wijnegem Shopping, ... .

Ik heb een halsketting gekocht met ecru pareltjes op meerdere draden en een bijbehorende armband.

De halsketting kan je misschien wel zien op onze foto's (nog niet bewerkt dus het is wel even zoeken) op fotos.telenet.be/dexterbelgium

Heidi
09-09-06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-10-2006 13:11:54

Hey,

ik heb een halsketting en oorbelletjes gekocht van Nico Taeymans. Hele mooie, moderne juwelen. De bijhorende armband vond ik niet zo mooi, en ik vond het ook niet nodig aangezien alle aandacht naar je ring gaat.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...