Terug naar overzicht
hey deborah, dit kapsel vind ik wel mooi, is maar half opgestoken... mss een alternatief...dan is er een losse look van achteren he ;-) lolzeg... van waar zijn jullie eigenlijk- waar trouwen jullie?groetjes
Zelfde verhaal hier! Bijna nooit mijn haar los en mijn toekomstige ziet mijn haar ook het liefst los... Nu heb ik net voor de trouwplannen mijn haar tot op mijn schouders laten knippen ( was - 20 cm uit praktische redenen...) en heb daar dus dik spijt van... Hopen dat het nog goed groeit... Zo'n half opgestoken kapsel is wel ideaal voor jou als je je haar niet heleaal los wilt op een warme zomerdag! In de vertitas verkopen ze ook hele mooie spelden misschien daar erns kijken! Groetjes
Mercikes al voor de tips! We zijn van Genk maar trouwen in Borgloon in 't Fonteinhof.Jullie?Groetjes!
wij zijn van zonhoven, trouwen hier ook maar feesten in heusden-zolder..dus nog dicht bij elkaar ;-)
Idem probleem hier! Net of ik het zelf gepost heb ;-) Ik ga er 'golven' (of-hoe-zeg-je-dat?) inleggen, dan ligt er toch een beetje model in ;-)Groetjes Keshia
Krista, waar in Heuden-Zolder feesten jullie? Wij ook,vandaar :)
hoi sandra,wij houden het heel simpel en gaan in zaal de ware vrienden feesten ;-)waar gaan jullie feesten?
hoi. hier nog iemand van de limburg. wij zijn van nieuwerkerken( sint truiden) onze zaal is in stokrooi
half opgestoken is de ideale oplossing he!
Hallo Sandra, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel