Terug naar overzicht
Helaba,Je moet eens kijken op de website van www.smartphoto.be . Ik heb via die website mijn save the date kaartjes gemaakt. Met enkele toffe foto's van jou en je vriend kun je er beslist iets heel moois van maken. Tis een beetje puzzelen maar tis wel supertof en niet zo duur. Grtjes, Vanessa
Kijk anders eens bij www.cardxl.be? Daar vind je ook wel toffe uitnodigingen.
hoi candy,ik vraag me af wat je betaald online voor uitnodigingen te laten bedrukken? onze uitnodigingen hebben wij besteld bij de drukker, we betalen dezelfde prijs als bij www.cardxl.be .wij betalen 70 euro voor te laten drukken. de drukker stelt de uitnodiging samen met ons op, overloopt ook of alles erop staat, zonder fouten erin, dus dubbele cheque van ons en van de drukker.... zo voel ik mij zekerder en weet ik op voorhand hoe ze eruit zal zien, tja, mss ligt de prijs lager als je ze online besteld maar je kan eventueel eens bij een drukker bij jou in de buurt binnenspringen voor de prijzen te vragen.de boeken met kaarten kan je vrijblijvend gaan halen voor in te kijken en een kaart te zoeken.
ik heb mijn kaartjes van bij vistaprint daar kan je je teskt verslepen en dan krijg je genoeg plaats grts fabienne
dedankt allemaak voor de tips ga ik zeker allemaal eens bekijken
kijk eens op kaartje2go.nl daar ga ik ze bestellenVeel success Sabine