TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
7-9-2013
|
25-11-2012 10:50:11
Ik had iets gelijkaardigs voor. Ik wou graag een Pronoviasbruidje zijn, en had er al 2 opzij laten houden in een winkel. Ik ben naar Issa Moda geweest en heb daar een pracht van een jurk aangehad. Iets wat helemaal niet leek op de jurk die ik in gedachten had. Daar ben ik beginnen twijfelen. Het was zo anders, maar mijn mama was meteen gewonnen voor die speciale jurk. Ik heb het toen laten hangen en heb het laten bezinken. Ik ben terug geweest naar de eerste winkel waar die 2 Pronoviassen hingen en heb die terug aangedaan. Toch bleek dat ik er uiteindelijk niet zo mooi mee stond als ik hoopte. Dus heb ik die laten hangen. Ik heb wel wat tijd nodig gehad om het beeld in mijn hoofd bij te stellen. Ik heb daar echt afstand van moeten nemen, net zoals jij.
Enkele weken later ben ik terug naar Issa Moda geweest (super service trouwens!) en heb ik terug het speciale aangedaan. Mijn mama, zus, schoonmama en beste vriendin waren echt in de wolken. Hoewel ik nog even stond te twijfelen of ik het wel moest doen, gezien het zo anders was, heb ik dan toch de knoop doorgehakt, voortgaande op hun reacties.
En kijk, ik ben nu superblij met mijn keuze, want het is simpelweg de jurk voor mij. Ik wou het eerst niet toegeven omdat ik zo graag een Pronovias wilde, maar ik ben er zeker van dat ik de juiste keuze gemaakt heb.
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
25-11-2012 13:09:45
Hey Nathalie, proficiat met je aankoop, het zal zeker een prachtig kleedje zijn. Heb je de naam van het kleedje, kben wel benieuwd hoor!
|
|
Bea
6-7-2013
|
25-11-2012 20:28:13
Hallo, Ik ben zelf ook voor het kleedje gegaan wat ik erg graag aanhad en me ook mooi stond. Het andere waar ik tussen twijfelde was ook mooi maar zat bijlange niet zo aangenaam. Wat ik gekozen heb deed ik echt met spijt uit.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|