Terug naar overzicht
ik hed gedacht aan mini boterkoekjes die je zelf kan afbakken. bij ons komt de suite om 10 u. en anders wat toostjes van bij de traiteur dat je kan opwarmen , toostje met gerookte zalm van die glaasjes die je door traiteur laat maken..
Hoi, in winkels zoals liddle aldi carrefour enzo kan je nu van die glaasjes kopen die al gevuld zijn met moussjes bv, makkelijk want geen afwas en het smoddert niet op je kleed zoals bv van die worstenbroodjes. Veel succes het zal nu snel zijn! Geniet ervan!
onze suite komt toe om 10u en om 11u45 vertrekken we naar het gemeentehuis. Wij houden een brunch met belegde broodjes van bij de bakker, champagne, kleine koffiekoekjes, zalm op toestjes.
JA VERRASSINGBROOD...
Hangt een beetje af van het uur waarop ze komen. Is het de bedoeling om echt nog iets te eten, neem er dan een mini-ontbijtkoekje of luxe belegde broodjes bij. Is het enkel een welkompje dan zou ik enkel wat zoete versnaperingen voorzien: macarons, aardbeien gedopt in chocolade, mini choukes, soesjes, ...
halloOnze suite kwam rond 13uur en ik had een mand met boterkoeken voorzien en er waren er niet veel meer over.groetjes sofie