Terug naar overzicht
hallo,Ik ga mijn zaal ook versieren en ik had in gedachten van 2lange ballonen(hartvormig)te zetten waar iedereen binne komt,verder ben ik van plan voor op elk tafel bloemstukken te zetten met rozeblaadjes,ik de lucht losse ballon te hangen in wit en rood met onze naam er op,verder ben ik nog wat aant zoeken ja kan ook altijd op google intikken bij afbeelden en zo zie je ook van alles van feestzalen
ja zo een idee had ik ook qua ballonnen , of zo in bogen te werkenmaar kunnen ook niet heel men zaal zo doen hemaar ben al met ceremoniemeester gaan spreken en die hebben ook leuke dingen voor niet veel geldoa buxesboompjes, lint, loper...bedankt voor de reactie
ik heb ook iets tofs gevonden via internet je kan servetten laten maken met u naam en datum er op echt heel tof ik heb da ook besteld en kost niet veel je kan ook ook fototoestellen op tafel zetten (in de action kost het niet veel of via internet betsellen met een tekst of zo op) zo kan iedereen foto's trekken en wie weet zijn er weel mooie bij die je dan bij u fotoalbum kan steken
hallo candyja ik had deze ook al eerder gevonden en is idd niet duur voor een 100taldie fototeostellen weetk zo niet , ik ga de flitspaal al bestellennuja ik ga zaterdag naar de trouwbeurs in oostende nog eens gaan neuzen :)bedankt tochgroetjes
ja ik wou ook na de trouwbeurs gaan in oostende ma mn verloofde staat met de late dus kan ik niet gaan alle ja ik kan wel gaan maar dan alleen en da is dan niet zo plezand