Terug naar overzicht
Wij vonden het vooral belangrijk dat ze vriendelijk zijn en dat de prijzen goed zijn. Goed opletten wat inbegrepen is in de prijs. Bv. in sommige zalen vragen ze nog bij voor decoratie, personeel bijbetalen na een bepaald uur,.... Het is moeilijk hé om dat te kiezen.
Evy, Het probleem is dat ik vertrek uit T. naar H. en dan naar B. moet naar het stadhuis en dan naar de feestzaal, die 15 km uit elkaar ligt...pffff
We hadden 2 zalen die we goed zagen zitten. Uiteindelijk gegaan voor diegene met de aantrekkelijkste buitenruimte voor de kinderen. Lag ook het dichtste voor ons en het centraalst voor de gasten. Mijn aanstaande vond de sfeer er meer bij ons passen. Ik vond de andere zaal wel mooier maar ja ergens moet je de knoop doorhakken. Bij mooi weer zal ik zeker blij zijn met onze keuze met slecht weer zou ik liever in de andere zaal zitten maar daar is dan niets aan te doen en het zal mijn plezier niet vergallen.
Wij moeten nog serieus beginnen te zoeken ...Maar hier al enkele dingen waar ik op ga letten:* Liefst in de buurt* Iedereen kan binnen (wij hebben behoorlijk wat volk, waardoor een héél deel zalen al direct afvallen)* Er is buitenruimte om desnoods onze receptie buiten te doen bij goed weer* Geen te ingewikkelde prijsformules en betaalbaar* Openstaand voor een los feest / receptie (wij zijn er nog niet uit welk van de twee, maar zeker is dat het geen stijf ding wordt)* Hoe de zaal op mij overkomt* Rolstoelvriendelijk! Ik werk niet voor niets op een dienst die ijvert voor de belangen van gehandicapten. En bij mijn genodigden zitten dus ook een paar mensen die slecht te been zijn of per rolstoel komen. Die moeten ook binnen kunnen en naar 't toilet kunnen gaan.De rest van 't lijstje zal ik je weten te vertellen als we er eindelijk uit zijn hoe we ons feest exact gaan organiseren ;).
ja je kijkt gewoon wat het beste in u budget licht en of ze vriendelijk zijn en als je kinderen hebt die op het feest komen dat er ook wat veilig is en mss iest voor te ze bezich te houden en zeker na vragen wat er allemaal in begerepen is voor de zaal zo als evy al zijn.
Wij hebben vooral gezocht naar een zaal die wa centraal lag voor iedereen, denk dat het voor iedereen maximum een 15min rijden is. Dan wilden we ook zeker een zaal waar je ook buiten kan, want we trouwen in de zomer! Zou sunt zijn als het stralend weer is, en ge bent verplicht om binnen te zitten...Voor de rest hebben we de prijzen vergeleken en wat het juist inhoud.Of er veel parkeerplaats is, daar hebben we ook rekening mee gehouden...Da heeft zowat allemaal den doorslag gegeven denk ik...Succes ermee!
Voor ons was het belangrijk dat we de zaal mooi vonden, dat ze onze stijl was. Daarnaast zochten we ook een goed gevoel bij de ontvangst, zodat we vertrouwen konden hebben dat ons feest goed geregeld zal worden. Een aparte ruimte voor de receptie binnen te kunnen doen bij regenweer (dus niet tussen de ingedekte tafels, wat je jammer genoeg vaak tegenkomt) en we wilden ook graag een dansvloer in de zaal zelf, zo centraal mogelijk. Als die apart ligt of in een stuk van de zaal ernaast, zouden we schrik hebben om weinig volk op de dansvloer te krijgen en valt het feest sowieso uiteen in 2 stukken. Je moet vooral de zaal kiezen waar je je goed bij voelt en waar jij je wel ziet trouwen . Veel succes met de zoektocht!
Bedankt voor de reacties! :)
Wat de doorslag kan geven is voor iedereen verschillend het gaat om wat jij zelf belangrijk vindt.Ik vind het belangrijk dat het niet te ver is voor iedereen, prijs kwaliteit moet goed zitten.De mensen moeten goed kunnen eten, en genoeg plaats hebben om te feesten.Een aparte ruimte voor een receptie te doen.Nog veel succes dit is één van de moeilijkste zaken om te beslissen maar je merkt wel meteen wanneer het goed zit.x
Wij hebben maar 1 zaal bezocht... Hier hadden we meteen allebei een erg goed gevoel bij en dat heeft voor ons eigenlijk meteen de doorslag gegeven. Bij de keuze hebben we vooral rekening gehouden met de ligging (we wilden zeker iets in de buurt), de prijs, natuurlijk ook de grootte en hoe de zaal er uit zag.