Terug naar overzicht
Wij gaan elk jaar met Kerstmis daar gaan eten met de familie. Het eten is alleszins zeer lekker. Vriendelijk personeel. Maar ben er wel nog nooit geweest voor een trouw.
ik ben daar onlangs naar een trouwfeest geweest en ik had er niets op aan te merken
Dag Lies en Eline,Ik ben daar al twee keer geweest voor een trouwfeest (van mijn broer en van mijn vriend z'n nichtje) en ik moet zeggen het is daar echt goed.Mooie locatie, vriendelijk personeel en het eten is ook heel lekker!Alleen als je met redelijk veel bent, is de dansvloer wel heel beperkt en zitten mensen met hun tafel praktisch op de dansvloer...groetjes
Bedankt voor jullie reacties! @Jana, wat zou redelijk veel zijn? We zijn al met een 120...
Mijn zus is hier naar een trouwfeest geweest waar er tafels stonden voor 110 man en daar was de dansvloer net goed genoeg voor vond ze. Het eten is er inderdaad wel heel lekker en verzogrd. Het is ook een mooie locatie hé, een lange oprijlaan en de vlaggen aan de straat!
wij zijn gaan kijken (zijn met ongeveer 120-130 man) en vonden de zaal eerlijk gezegd een beetje te klein.. ze waren ook niet echt vriendelijk toen wij langskwamen, dus uiteindelijk hebben wij een andere locatie gekozen.