Terug naar overzicht
dag evy,Wij trouwen voor de wet om 14.15 en voor de kerk om 15.30en wij gaan dan foto's maken er tussen 1uur is meer dan genoeg voor ons omdat alles zeer dicht bij een licht.dus kan je da natuurlijk zo doen he in de voormiddag de foto's trekken zo zijn ze mss al klaar voor als bedankje af te geven bij het avondfeest(is maar een ide he)
heyla, de gemeente bij ons kon ook ten vroegste om half twee. Ik had eerst hetzelfde idee als jij, dus de foto's in de voormiddag. Maar toen heeft een fotografe da afgeraden ivm met lichinval enzo. In de namiddag zou het mooiste van de dag zijn om foto's te trekken...Dus doen wij de foto's toch na de gemeente en kerk...
hoikes,wij trouwden om 14 uur, en hebben foto's gaan nemen van 10 tot 11u30 en dat was ideaal.groetjes.
Wij doen ons wettelijk huwelijk om 11 uur en kerkelijk huwelijk om 13u30 en nadien pas de foto's. De fotograaf had ons dat ook aangeraden (net zoals bij Debora) + dan is uw kleed nog proper voor in de kerk hé en dat vind ik ook wel een pluspunt. ;)
@Debora en Silke: ik had daar zelfs niet bij stilgestaan, lichtinval enzo. Ga eerst eens een mailtje sturen naar onze fotograaf wat hij ervan vindt. Misschien kunnen we dan gemakkelijker kiezen. Merci voor de tip!