TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristien
8-10-2004
|
13-9-2004 16:50:36
Hoi Cindy,
Wij trouwen op 8 oktober en geven ons feest in outfort. Zelf vinden we het een enorm toffe zaal en de contacten verliepen tot nu toe zeer vlot. Mijn schoonvader heeft daar ook al een personeelsfeest gehad en was zeer tevreden over de gang van zaken. Je krijgt vrij veel inspraak en voor ons bleek het ook een van de goedkopere feestzalen te zijn. Wij zijn er in ieder geval verliefd op geworden.
Groetjes, Kristien
|
|
kristien
8-10-2004
|
13-9-2004 16:50:36
Hoi Cindy,
Wij trouwen op 8 oktober en geven ons feest in outfort. Zelf vinden we het een enorm toffe zaal en de contacten verliepen tot nu toe zeer vlot. Mijn schoonvader heeft daar ook al een personeelsfeest gehad en was zeer tevreden over de gang van zaken. Je krijgt vrij veel inspraak en voor ons bleek het ook een van de goedkopere feestzalen te zijn. Wij zijn er in ieder geval verliefd op geworden.
Groetjes, Kristien
|
|
Tinne
2-7-2005
|
19-9-2004 8:55:24
Ik heb een boontje voor deze zaal, het is er eentje met karakter! spijtig genoeg is ze te klein voor mijn veel te grote familie!! Als je daar trouwt hoef je je al geen zorgen te maken over de sfeer , die krijg je er gratis bij!! groetjes, tinne
|
|
Joke
|
4-11-2004 19:50:08
Hallo! Wij zijn op 9 oktober daar geweest, ook voor een trouw. Een geweldig prachtige zaal! En lekkere hapjes die ze rond brachten. Een aanrader. Groetjes, joke.
|
|
Suzy
16-4-2005
|
23-12-2004 11:04:14
Hallo Cindy,
Wij trouwen op 16 april in Outfort in Hoboken. Wij hebben voor traiteur Dinah gekozen. Heb jij nog reacties gekregen van mensen die hun feest daar al achter de rug hebben?
|
|
Cindy
24-6-2006
|
23-12-2004 16:49:37
Aan Suzy, Neen, alleen de reacties die hier op het forum staan... Laat jij me iets weten na jullie huwelijk, hoe het geweest is, wij hebben nog geen zaal geboekt, want wij trouwen maar op 24/06/2006. en hebben dus nog even tijd. Nog veel geluk en succes met de voorbereidingen.
|
|
Katrine
23-9-2007
|
5-2-2007 9:24:33
Allen,
heeft er iemand ervaring met zaal "Outfort", we zijn er het voorbije weekend geweest en vonden de ontvangst, wat niet onbelangrijk is, zeer aangenaam eveneens de zaal. Het lijkt ons een gezellige zaal maar hebben vragen bij: - hoe is de keuken? iemand ervaring mee? - stoort de eventuele ruimte? daar niet iedereen echt samen zit? graag asap reactie daar wij zeer snel over deze lokatie gaan moeten beslissen! bedankt alvast, groetjes, Katrine
|
|
Katrien
5-6-2010
|
24-3-2009 20:32:29
Beste Cindy,
Zijn jullie uiteindelijk in Outfort getrouwd? Zo ja, kunnen jullie me wat feedback geven?
Mvg Katrien Matthijs
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|