TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marlies
14-12-2012
|
26-11-2012 14:35:26
Ik heb een kleine hoepelrok, en vind het net aangenaam qua gevoel. Dit geeft je wat ruimte onderaan. Ik voelde me in elk geval 'vrijer'. Maar dit kan je toch gerust beslissen als je teruggaat om te passen?
|
|
tatjana
28-12-2012
|
26-11-2012 14:43:36
Ik moest bij het passen direct een hoepelrok aandoen, misschiens omdat ik gekozen had voor een kleed met sleep?
Heb het eigenlijk niet gepast zonder hoepelrok, maar dat ga ik nu zaterdag eventjes uitproberen. Die hoepelrok zit er eigenlijk toch sowieso erbij in het huurcontract en het is makkelijk aan en uit te doen.
Zal ook proberen wat te bewegen ermee, want weet eigenlijk totaal niet als dat makkelijk dansen zal zijn enzo met zo'n kleed!
|
|
Silke
4-5-2013
|
26-11-2012 16:38:34
Ik heb ook een kleine hoepelrok en je merkt dat eigenlijk niet eens dat je dat draagt en het kleed komt zo beter tot zijn recht bij mij dus ik ga er zeker één dragen. Gewoon eens passen en zien waar je je het beste bij voelt.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
26-11-2012 18:23:47
Hoi Jennifer,
Ik had een hoepelrok met 1 hoepel - dit is de kleine neem ik aan? :-) Er zijn er ook met meerdere hoepels waardoor je het enorm breed kan laten vallen. Ik moet zeggen dat ik heel blij was met mijn hoepel op mijn trouwdag...het is zo makkelijk om te stappen met je kleed en ook om in uit de auto te stappen bijvoorbeeld. En inderdaad, onderaan valt het kleed mooi rond. Geen problemen om er mee te gaan zitten of zo, het is echt handig :-)!
Als je echt twijfelt, misschien eens bellen met de winkel of je alsnog eens mag gaan passen met een hoepel er onder? Zo ben je helemaal zeker en geen zorgen meer ;-)!
groetjes en succes nog!
Sandra
|
|
Ans
1-3-2013
|
26-11-2012 18:38:20
Hey.
Dat is iets dat je moet passen petje kleed aan. Mij zeiden ze dat het gemakkelijker is om te stappen en dat je kleed dan niet tussen uw benen zit als je het aanhebt. En dat is inderdaad zo. Dus misschien toch eens passen met hoepelrok aan. Succes.
|
|
Ans
1-3-2013
|
26-11-2012 18:39:07
Met je kleed aan dus.
|
|
Katia
22-6-2013
|
26-11-2012 19:11:27
Geen hoepelrok hier, en ik heb een sleep :-) Heb het gevoel dat dat sterk afhangt vande winkels. Inderdaad, bij sommigen kreeg ik er meteen een aan bij het being van de pasbeurt. Vond ik wel leuk, omdat ik me minder naakt voelde. Maar ik vond dat niet zo aangenaam om "te dragen", omdat ik het gevoel kreeg dat mijn kleed een eigen leven ging leiden als ik er mee stapte....
Sommige jurken hebben ook geen hoepel nodig, want soms heb je al meerdere onderrokken die al volume maken. Dus hangt af van jou en je kleed :-)
|
|
Joyce
11-5-2013
|
26-11-2012 20:20:09
Bij mij raadden ze het wel aan. Het zou gemakkelijker zijn om de hele dag in te bewegen omdat de stof dan niet zo tussen je billen kruipt en niet kan schuren. Het is ook minder "zweterig" zo en gezien jullie trouwen in een (hopelijk) warme periode kan dat wel handig zijn denk ik :-) Bij het bewegen zou het kleed zo ook mooier "vallen". Ik heb er voorlopig nog geen gekocht in de bruidswinkel omdat het nog kan zijn dat mijn schoonzus mijn hoepelrok gaat maken. Moet alleen nog eens terug om te kijken wat voor maat het moet zijn. Wat is juist het verschil tussen een grote en een kleine hoepel?
Groetjes Joyce
|
|
wendy
7-9-2013
|
27-11-2012 5:58:19
ik heb mijn kleed gepast met en zonder hoepelrok, en het kleed was veel mooier met de hoepelrok. Ook voelde het voor mezelf veel aangenamer, meer "lucht" aan je benen. Grts, Wendy
|
|
Evy
18-5-2013
|
27-11-2012 6:18:52
Hey ik heb ook serieus getwijfeld om al dan niet die hoepelrok te nemen maar heb uiteindelijk besloten het wel te doen. De verkoopster zei me dat je kleed dan onderaan niet tussen je benen valt en dat het dan mooi blijft zitten zodat je details mooi uitkomen. Ik heb dus een kleine genomen maar deze kunnen normaal ook nog aangepast worden zodat ze niet te breed zijn want ik wil er ook absoluut niet bombastisch uit zien. Liever een hoepelrok zodat je hoogstwaarschijnlijk duurste en mooiste kleed ooit toch mooi oogt ook he.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
27-11-2012 22:55:17
Bij mij hebben ze zelfs nooit gesproken van een hoepelrok, ook al had mijn kleed toch wel een redelijke sleep :-). Hangt inderdaad enorm af van winkel tot winkel maar voor mijn kleed was het allesinds niet nodig, er zaten meer als voldoende lagen onder en is de hele dag mooi gevallen, zonder dat het ooit tussen mijn benen gezeten heeft of wat dan ook :-).
Groetjes,
Evelien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|