Terug naar overzicht
Hey Flo, stuur me je emailadres en ik stuur je zijn prijslijst door :-)
+ bijkomend vraagje dat ik vergeten was: indien jullie gelijkaardige ontwerpers kennen (wij houden van de handgemaakte, niet-uniforme stijl) mogen jullie ze hier ook steeds posten :) héél graag zelf !!!Liefs
Hey Flo, in dezelfde straat heb je Gerda De Vrij en wat verder hoekje om Rembrandt Jordan. Wij gingen ook voor Wim Meeuwsen, maar waren bij nader inzien meer fan van Gerda en Rembrandt. Uiteindelijk voor laatste gekozen...Gr
Hoi FloDit is wat ik terug gevonden heb:http://www.wimmeeussen.be/nl/goudsmid_prijs.html Groetjes
Ines B. in Lier is zeker gelijkaardig! Prachtige ontwerpen. Grtjs,
Kim, Ringen van Rembrandt zien er inderdaad prachtig uit! Maar ook duur... ;-) Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen in welke prijsklasse ze liggen? Merci!
van waar ben je?
De ringen van Nico Taeymans liggen ook wel wat in die stijl. Hij heeft een winkel in Brugge en in Antwerpen.
Zoals ik al zei in mijn mail naar Flo : De Faktorij, in Hasselt (ook die stijl).
Dag Sabrina, wij hebben 2 hele simpele ringen gekozen (we wilden dit bewust) uit nieuwe collectie. Voor de 2 ringen is het inclusief (super mooie) met de hand gravure 1560 euro. Dit is niet perse duurder dan bij Wim Meeuwsen... en het is helemaal wat we willen! Zijn die dag ferm verschoten van prijs trouwringen en veel onder de 1500 euro vind je niet als je ze laat maken... :s
Hey, Wij hebben onze ringen ook laten maken door Wim, is idd niet goedkoop...maar ze zijn echt prachtig en uniek.Nu hadden wij wel twee maal de vrouwenringen met steentjes en dan kwamen ze iets duurder. Normaal per set om en bij de 1500€.
De ring is trouwens het enige van heel je trouwfeest dat je je hele leven draagt...mensen kijken dan raar op van een "hoge" prijs, daarintegen geven ze dan wel zonder twijfel een fortuin aan een kleed voor één dag.
Idd Elly, wij denken er ook zo over. De trouwring is het enige tastbare dat je overhoudt van heel je trouwfeest en het moet een leven lang meegaan. Wij hebben daarom ook niet echt naar de prijs gekeken (hoewel we een limiet hadden bepaald) en zijn héél tevreden van wat we hebben besteld. We hebben twee ringen genomen in dezelfde stijl (structuur), alleen zijn er op mijn ring nog 11 steentjes, wat de mijne dus duurder maakt.
Idd Elly, dat was ook ons idee, symbolische waarde ligt oneindig veel hoger dan het merendeel van de 'schandalig dure' dingen die je koopt, betaald,... voor je trouw!
Hey Jennifer, zou je die prijslijst naar mij ook kunnen doorsturen? want wij zijn ook nog op zoek naar ringen, hebben zondag al wel een afspraak maar wij vonden de ringen van wim meeusen ook super knap, maar ons hadden ze gezegt als dat een dure was.Merciekes
Hey Jennifer,Kun je de prijslijst ook es naar mij doorsturen?Ik vind zijn ontwerpen geweldig.Ik heb ook zelf een witgouden ring dat gebruikt kan worden voor het maken van een trouwring.priscilla.debruyne@hotmail.com Groetjes en Thanks