Terug naar overzicht
Hey Ellen,wat een opluchting dat je een oplossing gevonden hebt die je gelukkig maakt. Ik weet niet specifiek waar je nog een trouwjurk kan vinden maar ik weet wel dat bepaalde merken Priority Gowns hebben, dit zijn jurken die zeer snel geleverd kunnen worden (sommige zelfs binnen de 4 weken!). Maggie Sottero is 1 merk die zo'n jurken heeft, maar waarschijnlijk zijn er wel meerdere. Misschien eens informeren bij enkele bruidswinkels in de buurt?Veel succes!groetjesJana
hey mss bij bruidsmode steven in torhout mss best naar wat winkels mailen om hun leveringstijden te vragen dan kan je een keuze uit die winkels maken grts
Bij Youniek in Turnhout, wij trouwen op 13 april en ik heb mijn kleed vorige week pas besteld en dit was geen probleem. De levertijd is 10-12 weken. Ik heb zelf ook een grote maat.
ik dacht bij boutiek couture dat je ook nog vrij laat kan bestellen. gewoon achter bellen.
Ook bij ziri te Boechout is een levertermijn van vier maanden, eventueel sneller indien nodig. Misschien kan je daar eens informeren? Veel plezier x
Je kan eens kijken bij outlet winkels? Jagré in Antwerpen bijvoorbeeld.Veel succes in elk geval en super leuk dat je toch een oplossing hebt gevonden!
Of ook es rondkijken op de tweedehands markt en de jurk dan desnoods nog laten bijwerken (inkorten bijvoorbeeld) door iemand die goed kan naaien?
bij outlet la sposa in Beveren-leie zijn er ook veel kleedjes met een groter maatje. die zijn meteen te passen en direct mee te nemen naar huis. ze zijn ook helemaal niet duur voor zo'n prachtige kleedjes. Dat van mij komt van daar en is nu binnen om te verstellen.Succes!