Terug naar overzicht
Dag naamgenootje!Wij hebben 2 weken voor jouw trouw CC Meulestede geboekt! Voor ons was het ook een beetje een gokje, dus ik kan je daar niet echt verder mee helpen. Mijn ervaringen zijn tot nu toe zijn wel dat het niet zo heel gemakkelijk is om de eigenaar te contacteren (laat antwoord op mails) en dat je heel goed rekening moet houden met de bijkomende kosten. Wij huren de zaal voor een weekend, wat al niet echt goedkoop is, maar uiteindelijk moeten we nog 5 tafels, 3 staantafels, een frigo en alle tafellakens, servietten enz. bij huren. Dit komt gemakkelijk op een bijkomende 300-400 euro! Ik ben op dit moment aan het nadenken over de inkleding, maar ik vind dat de oude vleugel niet veel nodig heeft. Die is al mooi op zichzelf! De nieuwe vleugel kan wel wat gebruiken, maar daar ben ik nog niet over uit...
Hoe gaat het intussen met jullie voorbereidingen? Wij tijwfelen nog wat ... :-)
Waren jullie tevreden over cc meulestede?Ik zou mijn verjaardagsfeestje daar geven, maar, ik twijfel een beetje, omdat de verhuurder last minute andere prijs geeft en wat raar doet.Laat je mij iets weten?groetjes,Valerie
wij hebben uiteindelijk niet gekozen voor CC Meulestede, dus kan je niet verder helpen, sorry!