Terug naar overzicht
ik had gewoon t zelfde kleed hoor, ik had mijn kleed wat opgestoken met een veiligheidsspeld (ik had een vol doosje mee genomen zodat ik er zeker genoeg mee had, en ik heb er wel enkele nodig gehad ;-) ) wat het toilet betreft dat viel reuze mee! ik had geen hoepelrok, dus ik had enkel iemand nodig die even hielp om de stof naar beven te doen en t was in orde. ik had wel andere schoentjes mee
ik had een kleed met veel stof en een sleep ben telkens alleen gegaan als je omgekeerd op toilet gaat zitten is dit geen probleem. de dag gaat zo snel voorbij en ik vond het zo jammer dat de dag voorbij was en het kleedje uit moest..http://www.trouwplaza.be/bruiden-moeten-ook-plassen.html zo dus ging perfect en ik heb ook een mini blaas dus geloof me ik ben veel geweest . niemand heeft mijn jurk stuk gemaakt en mijn zoobtj heeft op de sleep een framboos laten vallen :( maar ja de nieuwwkuis haalt het der wel uit
@sofie: veiligheidsspelden zal ik misschiens voor de zekerheid meenemen en mijn schoonmoeder is handig, dus kan dat dan eventueel aan haar vragen als het echt niet handig is op het dansfeest.@ tima: eigenlijk een grappig zicht ezo, maar wel een heel goede tip! danku, ben al gerustgesteld :) kga het juist nog wel thuis al eens uitproberen
zeker geen ander kleedje aandoen! ik vond het ook jammer toen ons feest voorbij was en dat kleed uit moest (echt het einde van onze mooie dag vond ik), en zoals hierboven al gezegd, omgekeerd op het toilet gaan zitten! gaat super makkelijk (zelfs met grote en lange sleep). en ook ik heb een kleine blaas en ben pas in de heel late namiddag voor de eerste keer naar het toilet geweest :-). je hebt zoveel aan je hoofd dat je echt niet aan een wc-bezoekje denkt.je kan aan je bruidswinkel vragen om linten in je jurk te voorzien zodat je de sleep makkelijk naar boven kan knopen en anders veiligheidsspelden
Ik hou mijn kleedje aan hoor ! Het kost veel te veel om nog een ander bij te kopen en ik wil er maximaal van genieten. Je kunt je kleedje altijd wat inkorten tegen de avond - normaal is ieder kleed daarop voorzien -en anders kun je idd veiligheidsspelden gebruiken hé
Ik zou het ook zeker aanhouden, de dag is echt veel te kort :-).En voor naar het toilet te gaan, hoef je zeker geen straffe toeren uit te halen hoor :-). Ik had ook gelezen dat je andersom op het toilet moest gaan zitten enz. maar ik heb gewoon de onderste laag van mijn kleed vastgenomen en daarmee alles in 1x opgehoffen (had wel geen hoepel) en dat ging perfect :-). Heb dus (gelukkig!) niemand moeten meenemen naar het toilet :-).Groetjes,Evelien
Ik zou het kleed ook zeker aanhouden maar je kan altijd een extra kleedje meenemen, je weet maar nooit, in noodgeval.. :) Maar ik vind het ook te duur om dat dan al te moeten uit doen..