Terug naar overzicht
Hey,Dit heb ik elders op het forum gevonden:Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, je eigen taal.Al wat je kwijt wil, schrijf het maar neer.We zullen nog vaak terugkijken,zo leuk was het toch weer!!Bedankt voor alle attenties en fijne wensen,jullie zijn stuk voor stuk LIEVE MENSEN!!!Groetjes, Sissi
hey,ik heb vanalles met ons gastenboek gedaan, op het eerste blad heb ik onze uitnodiging gekleeft, dan heb ik in het kort, grappige wijze verteld hoe we elkaar 10 jaar geleden hebben leren kennen (had ik in een mooi lettertype uitgetypt en zo de kantjes verbrand), en dan heb ik het gedichtje dat hieronder vermeld wordt in het midden van een blad geschreven en dan hebben we er allebei onze namen ondergeschreven.Onze mensen vonden het wel leuk zo, sommige wisten de details niet hoe we elkaar leerden kennen en vonden dit wel grappig.groetjes uit PhuketVeerle (mevr Moguez)23/09/06
aan veerle,bedankt maar jij bent het gedichtje vergeten op te schrijven denk ik ,bedankt
Hoi Fabienne,Wij hadden op verschillende bladzijden leuke tekstjes zelf geschreven. En we hadden tevens foto's van onze verloofdenreportage erin geplakt. t Was best wel mooi en de reacties waren heel positief!Groetjes en veel succes!An 13-08-05