TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Peggy
28-9-2013
|
27-11-2012 11:20:50
Ik zie geen verschil
Bi jou is die mooi en bij het model ook.
|
|
Natascha
5-7-2013
|
27-11-2012 11:50:34
ik zie ook geen verschil. zijn alle twee mooi hoor.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-11-2012 12:17:21
Ik zou me geen zorgen maken :-) het is een mooie jurk en op jouw foto's sta je er alvast heel mooi mee ;-) dus als ze op jouw maat is, zal het nog beter zijn! Komt goed :-)!
groetjes
|
|
Nathalie
6-7-2013
|
27-11-2012 12:45:32
Hey,
Ik heb dat ook. Mijn zus had een foto getrokken als ik in het kleed zat. Als ik die foto zie, is het zo mooi! Maar als ik de foto van het kleed op de site van het merk zie, vind ik het niet meer zo mooi... Bij mij gebeuren er wel heel wat aanpassingen, het kleed is niet zoals op de site.
Maar op die sites zijn dat ook allemaal modellen met maatjes 36. Ikzelf heb maat 42, en ik vind mij er prachtig instaan in deze jurk. Dus ik denk echt wel dat je op je eigen foto moet afgaan :-)
|
|
Bea
6-7-2013
|
27-11-2012 12:46:30
Heel mooi! Je staat er echt goed mee en ik denk niet dat als het juist past dat gaat veranderen.
|
|
fabienne
14-6-2013
|
27-11-2012 13:13:44
ik zie ook geen verschil mooi kleedje trouwens het staat je goed
|
|
Tina
19-7-2013
|
27-11-2012 15:29:05
Bedankt iedereen voor de toffe reacties...
Het verschil op de foto's gaat mij eerder om het onderste gedeelte. De rok op mijn foto is veel breder en gaat veel meer open, wat ik eigenlijk wel graag heb, terwijl bij die bruid die helemaal niet fel opengaat.
@ Nathalie: wat voor aanpassingen ga jij dan doen? extra pareltjes, kleurtjes, lintjes en dergelijke of echt dingen aan de jurk aanpassen... Zou dat gaan om de jurk wijder te maken aan de onder kant?
|
|
Elisabeth
25-5-2013
|
27-11-2012 17:17:10
Na je eerst pas kun je, volgens mij, niet meer veranderen van keuze qua kleed. Maar er kunnen wel aanpassingen gebeuren aan het kleed zelf. Zoals oa de jurk wijder maken. Ik begrijp wat je wilt zeggen.. Maar ik ben er van overtuigd dat wanneer je je kleedje voor de eerste keer zult passen het zeker mooi zal vallen, net zoals het toonmodel. En je er nog mooier mee zult staan! In de bruidszaak vertelden ze me dat die modellen altijd op blokken staan en dat de kleedjes enorm bewerkt zijn voor de foto's.
|
|
Lies
29-6-2013
|
27-11-2012 19:04:57
Bij mij is het ook zo, hoor. Ik vind de foto's op de website verschrikkelijk lelijk en doet mij elke keer twijfelen. Ik heb ook bewust geen foto genomen aangezien ik niet constant wou vergelijken en beginnen twijfelen.
Maar ik vind dat zowel jij als het model er prachtig mee staan! Niet twijfelen dus! Btw, volgens mij is het inderdaad ook zo, zoals Elisabeth zegt, dat die precies op stelten staan, die modellen! Het geeft zo'n verkeerd beeld, soms.
|
|
Sofie
6-7-2013
|
27-11-2012 19:48:43
Ik vind het goed hoor!! Mooi kleedje! Ik heb het ook aangehad maar niet gekozen :-) Je bent precies bij Maxim's Couture in Aarschot geweest? Mijn kleedje komt ook van daar :-) In februari ga ik terug voor mijn definitieve maten want kwil nog wat kilo's kwijt :-)
|
|
Tina
19-7-2013
|
28-11-2012 10:18:44
@ Elisabethh: Oooh bedankt dat stelt mij echt wel gerust en zeker ook het feit dat ik de jurk wijder kan laten maken.
@ Lies: Ja bij mij was mijn mama 1x meegegaan en andere maal mijn vriendinnen. Dus voor hen had ik dan foto's genomen. Inderdaad slecht om nu te vergelijken.
@ Sofie: Ja ben mij Maxim's in Aarschot geweest. Er was ook net nog een bruidje aan het passen en die had ook mijn kleed gepast, maar ook niet gekozen. Niet dat ik het erg zou vinden moest het wel zo zijn. Maar ze hadden daar wel gezegd dat ze ernaar kijken of niemand bij hun dat kleedje ook heeft dat ook gaat trouwen op die dag.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|