Terug naar overzicht
zorg dat de dj er op tijd is ... dan kan je indien het desert wat sneller verorberd is je openingsdans vroeger laten beginnen. Langs de andere kant heb ik nog maar weinig feesten geweten waar de openingsdans op het vooraf afgesproken uur ingezet werd ... uitlopen is meestal een feit.Lebart
wij trouwen ook op een vrijdag (eerst op dezelfde datum dan jullie maar hebben twee maandjes vervroegd ;)) en laten het uur van de openingsdans gewoon een beetje afhangen van het dessertbuffet. dat opent en dan kan iedereen gaan en als iedereen iets heeft sluit het weer. als dat dan op is is er de openingsdans en daarna gaat het buffet weer open, dus geen zorgen dan ze niet genoeg hebben kunnen eten van buffet :)groetjessas 677
Hey,wij zijn inderdaad gestart vlak naar het dessertenbuffet. En pin je niet vast op dat uur, ook bij ons is het serieus uitgelopen allemaal.Groetjes,Lieve
VickyIk zou ook zeggen na het dessert. Kijk niet naar het uur, je zal het wel zien en anders moet je je opjagen om dat op tijd te beginnen...Laat het sowieso niet beginnen voor het dessert, want dan is het feest gebroken en wordt er niet zo veel meer gedanst!GroetjesVeroniek20 07 2007
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Natuurlijk komt het op die dag niet aan op een half uurtje later of vroeger. Zal me daar ook zeker niet druk in maken dan. Maar uit jullie reacties kan ik al opmaken dat de planning die wij hebben voorgesteld niet compleet uit de lucht gegrepen is. Toch een beetje logisch dan... We zullen wel zien hoe het dan allemaal loopt. Als we ons maar amuseren hé!Groeten,Vicky 797