Terug naar overzicht
Dag Tine,Vijf jaar geleden is mijn zus getrouwd en had ze als ceremoniemeester Erik Beck.Ik kan je niets dan lof vertellen. Hij is zeer attent en correct, weet exact wat hij moet doen. Hij valt zelfs niet op, hij is zo professioneel... Hij geeft veel tips en begeleidt de ganse suite op een serene manier.Je hebt zeker een goede keuze gemaakt!Groetjes en succes!Nele.
Inderdaad!!!Erik doet zijn werk schitterend!!!Geen zorgen op de dag van je trouw!Ik had hem bij mijn trouw als ceremoniemeester.En hij is er volgend jaar ook bij bij de trouw van mijn zus!!Ook is hij fantastisch met de bruidskindjes, ook dit leidt hij in goede banen.Het mogen nog de grootste kapoentjes zijn, het lijkt wel of hij hen betovert!!!Zoals Erik zijn er geen twee!!!Al veel huwelijken meegemaakt en andere ceremoniemeester bezig gezien, geen ene kan tippen aan hem
Ik zou heel graag Erik Beck als ceremoniemeester hebben op mijn trouw, maar ik vind niet zo goed gegevens van hem online. Kan iemand mij misschien zijn contact gegevens doorgeven ? GroetjesCharissa