Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk in outlet

27-11-2012 15:46:28
Beste bruidjes,

Ik trouw volgend jaar en ben op zoek naar een kleed. Graag had ik van jullie geweten of jullie misschien een paar winkels kennen die ook outlet verkopen. Ik heb al horen zeggen dat trouwjurken van collecties van de jaren ervoor soms veel goedkoper zijn.

Alvast bedankt voor jullie tips.
Marie

Marie

Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 2080

candy
20-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 15:56:02

in oostende in op de mijnplein is nof tot eind december een outletwinkel

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik27-11-2012 16:09:35

In Antwerpen: Jagré.
Die hebben 2 zaken. De outlet is in de Quellinstraat, dicht bij het centraal station.
De gewone zaak is in Deurne, dicht bij het sportpaleis. Maar ook daar hebben ze goedkopere jurken, dacht ik.

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik27-11-2012 16:22:42

hey bij bruidsmode steven verkopen ze ook outlet en ze zijn er vriendelijk en behulpzaam als je zegt dat je een budget hebt dan kijk ze ernaar was bij mij ook en ik zat onder het vooruitgesteld buget en ze zei ik kan je nog een rok laten zie die 150eur goedkoper was en je zag het verschil niet dus ze zijn wel echt met je begaan en dringen zekers hun dure kleding niet aan

liselot
8-6-2013
 Meld misbruik27-11-2012 16:23:39

in beveren leie heb je la sposa outlet

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik27-11-2012 16:25:21

ik weet niet van waar je bent, maar mijn kleed kwam van bij Prima Desier in Brugge. Het zijn haar eigen ontwerpen. Doordat ze einde dit jaar stopt, zijn er nu ook koopjes te doen.

kelly
6-9-2013
 Meld misbruik27-11-2012 16:56:41

vistoria's bruidsmode in neerpelt. Als het in de buurt is voor je de moeite.
Geen merken maar mooie jurken in verschillende modellen en maten. Goede service.
Momenteel alle jurken voor 290euro.

Evy
30-8-2013
 Meld misbruik27-11-2012 18:21:39

ik zelf zou ook naar een outlet gaan, wij trouwen enkel voor de wet dus wil ik ook geen 1000€ geven aan een kleed, ik ga alvast naar la sposa in roeselare en scarpelinni in oostende, wel weet ik niet wanneer juist, want in een outlet heb je waarschijnlijk direct het kleed mee, dus ik trouw in augustus en weet niet juist wanneer best te gaan.

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik27-11-2012 18:34:01

Hallo,
Evy: Ik heb mijn kleed niet direct meegekregen in de outlet van Jagré. Kleed moet nog ingekort worden en zij houden het tot 1 week voor de trouw. Ik heb het wel volledig moeten betalen.
Juist reclame gekregen van Ziri in Boechout, dit weekend is het opendeur en ze geven kortingen op hun oude collectie.

Evy
30-8-2013
 Meld misbruik27-11-2012 19:54:26

dag bea, bedankt voor de info, bouchout is een beetje ver voor mij maar toch bedankt voor de info

Marie

Meld misbruik27-11-2012 20:22:57

Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik ga volgende week eens langs bij La Sposa.
Nathalie: ik spring zeker eens binnen bij Prima Desier, ik ben van Damme, dus echt niet ver voor mij. Als jullie nog tips hebben, zijn ze zeker welkom :)

Maud
8-9-2012
 Meld misbruik27-11-2012 21:21:19

http://www.amandawakeley.com/shop/bridal/morocco (look02/17) Dag Marie, Ik verkoop mijn jurk (ontwerpster avondjurk Kate Middleton) Collectie 2012 Bel gerust indien je interesse hebt 0491 96 17 59 Succes met je zoektocht Groetjes Maud

sharon
22-6-2013
 Meld misbruik27-11-2012 22:20:09

la sposa in beveren-leie... ik ben daar geweest en ze hebben daar heel mooie jurken voor schapelijke prijzen. alleen vind ik het jammer dat je direct je kleed moet meenemen... voor de aanpassingen kan je dan terecht bij la sposa in roeselare.

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik28-11-2012 12:31:01

ik ben naar Frankrijk gegaan, vlak voor Rijsel. De trouwjurken waren daar sowieso al veel goedkoper (minder BTW) maar doordat ik aan het einde van het seizoen gegaan ben heb ik nog véél minder betaald.
Mijn kleed was echt goedkoop en ik was hier ook heel erg blij mee, aangezien ik het jammer vond om bijv. € 1000 te betalen aan een kleed voor één dag... Het mag daar ook blijven hangen en in januari ga ik voor mijn eerte pas!:-D

Marie

Meld misbruik28-11-2012 17:47:13

Bedankt Sara en Sharon voor de tip. Beveren-leie had ik al eens gezien maar ik wist niet dat je dan direct het kleed moest meenemen.
Sara: ik had nog niet gedacht aan Frankrijk, misschien ook een goeie idee.
Ik ga morgen naar een winkel in Deinze, misschien vind ik daar wel iets :)
Maud: bedankt om me dit te laten weten, ik denk eens na en laat je iets weten moest ik interesse hebben.

Evy
14-9-2013
 Meld misbruik30-11-2012 13:01:13

Hey Marie,

Zelf ben ik bij Claire de Femme geweest in Braine L'Alleud. Op de website kan je normaal alle kleedjes bekijken, maar ik weet eigenlijk niet of de collectie van 2013 al online staat. Ik heb mijn eigen trouwkleed daar ter plekke gekozen. Op de website kan je alvast eens kijken: http://www.clairdefemme.be/CDF-2013/Bienvenue_sur_Clair...

Ik heb nu al een voorschot gegeven en midden februari ga ik voor mijn 2de pasbeurt. Het kleed zal in de winkel blijven tot een week voor onze trouwdatum.

Succes nog met je zoektocht!

Marie

Meld misbruik3-12-2012 15:11:16

Dag iedereen,

Ik heb vrijdag mijn kleed besteld bij bruidsmode Steven. Ze waren echt heel vriendelijk. Ik moet in april terug voor de aanpassingen.

Veel succes aan iedereen die nog een kleed moet kopen.

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik3-12-2012 16:12:51

hey marie echt ze zijn daar heel vriendelijk had het je gezegt e kben blij voor je .Mogen we weten wat het geworden is grts

Marie

Meld misbruik4-12-2012 17:04:06

Dag Fabienne,

Idd, u had gelijk, ze zijn daar echt vriendelijk. U moet deze referentie ingeven in google en dan kan u het kleed zien.
DS 112-21.
Groeten

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik4-12-2012 19:37:57

hmm heel mooi kleed proficiaat

Boutique Couture

Meld misbruik8-12-2012 13:44:44

Wij hebben ook een outlet afdeling. Neem gerust een kijkje op onze website www.boutiquecouture.be

Met vriendelijke groeten,
Boutique Couture
Kapelstraat 111A, Sint-Niklaas

Marie

Meld misbruik11-12-2012 18:22:35

Beste Boutique Couture,
Alvast bedankt voor uw reactie maar ik heb ondertussen al mijn kleed besteld.
Met vriendelijke groeten,
Marie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info