Terug naar overzicht
Hey Tine,Mijn vriend en ik hebben ook geen idee over de openingsdans, maar ik heb al een lijstje gemaakt met de nummers die ons het meest aanspreken. Yellow van Coldplay staat er ook tussen.Het is misschien een iets ritmischer en zwaarder nummer, maar wel mooi als openingsdans, vind ik. De tekst spreekt ook boekdelen...Als jullie dit een mooi nummer vinden, zou ik zeggen: doen gewoon! Oefen misschien een paar keer, zodat jullie het ritme goed beet hebben.Een tijdje geleden vroeg hier iemand naar een openingsdans en die moest persé van Coldplay zijn. We hebben met een paar gereageerd en alles wees uit naar Yellow.Doen gewoon!Veel plezier.Groetjes, Nele.
Hey Tine,wij nemen ook Yellow van Coldplay. Een heel mooi nummer en we zijn allebei een beetje "zot" van Coldplay dus moeilijk was de keuze niet.
Vorig zomer zijn heel goeie vrienden van ons getrouwd en hun openingsdans was ook Yellow. PRACHTIG.. Zo mooi!Wij wouden al lang Colplay als we zouden trouwen en toen de eerste noten van yellow weerklonken in de zaal hadden we zo iets van verdikke. Nu zitten wij nog steeds te zoeken naar de ideale openingsdans omdat Colplay niet echt meer origineel is .. (ook al was ons liedje niet Yellow)Dus tips zijn welkom!