TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nadia
|
8-10-2006 10:15:36
Hey
Ik heb zaterdag ook mijn eerste pas. Ik hoop dat ik snel mijn droomkleed zal vinden.
Succes in elk geval. Kan je de nieuwe collectie van LR al ergens online zien?? op hun website nog niet dachtk.
Groetjes Nadia
|
|
martine
5-5-2007
|
8-10-2006 10:25:23
Hey Nadia,
Op hun site staan ze nog niet maar ik heb van het bruidshuis een boekje aangekregen met de nieuwe collectie, je kan al wel een deel zien in de boek van for lovers, daar staan er een paar in.
Veel succes zaterdag
groetjes Martine
|
|
Elke
29-6-2007
|
8-10-2006 11:03:10
hallo,
Je kan de collectie van linea raffaelli al bekijken op de site van couture nadine-filline. Vind het persoonlijk ook iets minder dit jaar. Ik heb een kleedje van de collectie van vorig jaar ook al trouw ik pas in 2007. Groetjes
|
|
mioe
22-6-2007
|
8-10-2006 22:20:00
Hey,
Ik ben zaterdag bij Linea Raffaelli geweest in Brugge en heb meteen mijn droomkleedje gevonden! Het is eentje uit de vorige collectie, want ik vond de nieuwe ook iets minder...
Groetjes
Mioe 22-06-2007
|
|
Lieve
1-9-2006
|
9-10-2006 10:18:34
Hey,
nu maken jullie mij wel erg nieuwsgierig. Ik ben 1 september getrouwd maar kijk nog graag naar de kleedjes. Heeft iemand die link van couture nadine-filline? Of staat het ondertussen ook elders on line?
Groetjes, Lieve
|
|
Elke
29-6-2007
|
9-10-2006 10:20:36
Hallo, Als je bij google "filline" intypt kom je er denk ik wel. Groetjes
|
|
nadia
|
10-10-2006 8:29:29
Hey
Ik heb gisteren gezien dat ze op de site van linea raffaelli de nieuwe collectie hebben gezet!!
Groetjes Nadia
|
|
Vicky
7-9-2007
|
10-10-2006 11:17:12
Hey,
Toch even zeggen dat ik de nieuwe collectie van Linea niet slecht vind. Minder 'gekreukte' stoffen zoals vorig jaar. Eenvoudigere bovenstukjes. Ik vind de rokken op zich heel mooi. Met die verschillende laagjes met tulle enz. Op sommige kleedjes zitten wel wat teveel bloemen. Maar volgens mij kan je die er ook laten afnemen. De kleedjes met de kraagjes zie ik persoonlijk ook iets minder graag. Maar ik vind de collectie over het algemeen niet minder mooi dan die van vorig jaar. Anders wel ja... Maar je kan die kleedjes altijd laten aanpassen naar je eigen wensen. Zeker als je in hun eigen winkel gaat in Hasselt of Leuven...
Groeten,
Vicky 797
|
|
elke
1-9-2007
|
11-10-2006 18:50:51
het is wel gek, maar ik ben een andere Elke die ook trouwt in 2007 en ook een kleed van Linea van de collectie van vorig jaar heeft gekocht.En tot hier toe geen spijt van, ik vond de collectie van dit jaar ook minder dan vorig jaar! En weet je, de mensen zien jou in dat kleed, maar weten niet van welke collectie dit is tenzij ze zelf een trouwkleed zoeken, niet?
Groetjes Elke 2
|
|
vicky
16-6-2007
|
15-10-2006 18:12:56
hey, ik ben vorige week in het bruidshuis geweest en vond de nieuwe collectie van lr ook niet zo mooi als vorig jaar. zelf heb ik een kleed van marilyse gekozen, lr vond ik te druk en veel verschillende stoffen. de collectie van marilyse vond ik soberder en steilvoller maar smaken verschillen
groetjes Vicky
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|