TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
5-10-2013
|
28-11-2012 19:03:42
Ook wij zijn gaan kijken in waterfront, was een vuile zaak en 1600euro voor de zaal ook als je hem als traiteur neemt. Wij hebben hem ook een prijs laten maken maar nu 2 maanden later nog steeds geen reactie. Het zou een leuke locatie kunnen zijn indien een andere eigenaar de zalen beter zou onderhouden. Moest ik van jou zijn, ik zoek een andere locatie. Nog veel succes in je zoektocht, groetjes,Ann
|
|
Liesbeth
21-6-2014
|
28-11-2012 21:44:28
Ik ben ook onlangs gaan zien... Op zijn eigen is het een knappe locatie, al is er nog veeeel opknapwerk aan nodig.. Denk dat er wel iets van te maken valt, als je echt tijd en geld er wil insteken... De eigenaar zelf is idd nogal afwezig, een echt kunstenaarstype... Ik zou zeggen, bel gewoon even naar zijn nummer die op de site staat, want zijn email klopt niet meer zoals het op het internet staat opgeschreven... Je kan eigen traiteur inbrengen, maar ook zijzelf doen de catering...keuze dus... Decoraties,tafels,glazen,..daar zorgen zij allemaal voor. Alleen ,wat voor mij de dealbreaker was...het avonddiner en dansfeest is in een verschillende zaal... Weet niet of dit jou stoort.. succes in elk geval!!
|
|
Linde
6-5-2014
|
9-6-2013 16:36:11
Hey, Heeft er ondertussen nog iemand ervaring met H. Waterfront? Mijn vriend en ik zijn nog op zoek naar mensen die hier wel degelijk een feest gehouden hebben of daar naar een feest geweest zijn. Groetjes, Linde
|
|
youri
15-8-2013
|
7-11-2013 18:24:14
Wij zijn daar getrouwd. Nu kan ik 1 ding zeggen, doe het daar niet!! Wanneer we daar de eerste keer kwamen lag alles inderdaad heel vuil en niet onderhouden. Dit was wel in het begin van de herfst en de eigenaar zei dat met de lente alles opgekuist en in orde zou staan. We zijn eind augustus getrouwd. Op de dag dat we de zaal wouden aankleden hebben we nog heel veel mogen kuisen en in orde zetten. De volledige feestzaal en terras lag er nog steeds bij als wanneer we de eerste keer kwamen kijken. Hoe dichter dat we bij de trouw zelf kwamen hoe meer verassingen we kregen. Telkens extra kosten, heel slecht elektrische voorziening, vuile keuken, slechte service, niet genoeg propere stoelen voor alle tafels,... Aangezien alles extra bij te betalen was (te duur trouwens) hadden we extra glazen voor wijn en champagne gehuurd. Na de feest hadden we 30 glazen te kort, eigenaar wist van niets. We moesten ook alles volgens een schatting van de eigenaar op voorhand betalen. Achteraf was er natuurlijk discussie en kregen we naar mijn mening 100€ te weinig terug. Het enigste positieve aan de feest was dat de mensen deze problemen niet echt hebben opgemerkt en dat we er toch het beste van kunnen maken hebben. Het waterfront heeft ons veel te veel geld gekost voor wat we (niet) kregen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|