Nu Online
Momenteel zijn er 727 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

H.Waterfront te Wetteren

27-11-2012 20:40:13
Iemand ervaring met een trouwfeest in H.Waterfront te Wetteren?
Prijsklasse? Traiteur?
Ik heb de verantwoordelijke gecontacteerd maar krijg geen reactie.....

katrien
1-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1711

Ann
5-10-2013
 Meld misbruik28-11-2012 19:03:42

Ook wij zijn gaan kijken in waterfront, was een vuile zaak en 1600euro voor de zaal ook als je hem als traiteur neemt. Wij hebben hem ook een prijs laten maken maar nu 2 maanden later nog steeds geen reactie. Het zou een leuke locatie kunnen zijn indien een andere eigenaar de zalen beter zou onderhouden.
Moest ik van jou zijn, ik zoek een andere locatie.
Nog veel succes in je zoektocht, groetjes,Ann

Liesbeth
21-6-2014
 Meld misbruik28-11-2012 21:44:28

Ik ben ook onlangs gaan zien... Op zijn eigen is het een knappe locatie, al is er nog veeeel opknapwerk aan nodig.. Denk dat er wel iets van te maken valt, als je echt tijd en geld er wil insteken... De eigenaar zelf is idd nogal afwezig, een echt kunstenaarstype... Ik zou zeggen, bel gewoon even naar zijn nummer die op de site staat, want zijn email klopt niet meer zoals het op het internet staat opgeschreven... Je kan eigen traiteur inbrengen, maar ook zijzelf doen de catering...keuze dus... Decoraties,tafels,glazen,..daar zorgen zij allemaal voor. Alleen ,wat voor mij de dealbreaker was...het avonddiner en dansfeest is in een verschillende zaal... Weet niet of dit jou stoort..
succes in elk geval!!

Linde
6-5-2014
 Meld misbruik9-6-2013 16:36:11

Hey,
Heeft er ondertussen nog iemand ervaring met H. Waterfront? Mijn vriend en ik zijn nog op zoek naar mensen die hier wel degelijk een feest gehouden hebben of daar naar een feest geweest zijn.
Groetjes,
Linde

youri
15-8-2013
 Meld misbruik7-11-2013 18:24:14

Wij zijn daar getrouwd. Nu kan ik 1 ding zeggen, doe het daar niet!! Wanneer we daar de eerste keer kwamen lag alles inderdaad heel vuil en niet onderhouden. Dit was wel in het begin van de herfst en de eigenaar zei dat met de lente alles opgekuist en in orde zou staan. We zijn eind augustus getrouwd. Op de dag dat we de zaal wouden aankleden hebben we nog heel veel mogen kuisen en in orde zetten. De volledige feestzaal en terras lag er nog steeds bij als wanneer we de eerste keer kwamen kijken. Hoe dichter dat we bij de trouw zelf kwamen hoe meer verassingen we kregen. Telkens extra kosten, heel slecht elektrische voorziening, vuile keuken, slechte service, niet genoeg propere stoelen voor alle tafels,... Aangezien alles extra bij te betalen was (te duur trouwens) hadden we extra glazen voor wijn en champagne gehuurd. Na de feest hadden we 30 glazen te kort, eigenaar wist van niets. We moesten ook alles volgens een schatting van de eigenaar op voorhand betalen. Achteraf was er natuurlijk discussie en kregen we naar mijn mening 100€ te weinig terug. Het enigste positieve aan de feest was dat de mensen deze problemen niet echt hebben opgemerkt en dat we er toch het beste van kunnen maken hebben. Het waterfront heeft ons veel te veel geld gekost voor wat we (niet) kregen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info