Terug naar overzicht
Hey Nele, Normaal vind je het in zowat elke lingeriezaak. Dus ik zou zeggen spring eens binnen bij een lingeriewinkel en ik ben er zeker van dat ze je daar kunnen verder helpen. Groetjes, Caroline
heyin de innogrtjs
hallo ik heb horen zeggen dat ze dat ook verkopen in een veritas,laat jij iet weten want ik moet ook nog gaan zien ,groetjes
Hey,de mijne komt inderdaad uit Veritas (ze hebben daar zowel witte als ivoorkleurige), maar je kan ze ook kopen in lingeriezaken of in de bruidswinkel.Groetjes,Lieve
Hoi,Ik ben al in 2 veritas gaan kijken maar deze zijn aan het vernieuwen en hebben blijkbaar geen kousenbanden meer, net zoals haarjuwelen die ze vroeger wel hadden.Veel succes met je zoektochtGr,Sabrina 07/07/07
Hey,Ik kan beamen wat Sabrina zegt. Ik heb dat ook al ondervonden. In Aalst hebben ze in de Veritas wel nog een 'bruidshoekje' met kousenband en speldjes.Op de website 'dressedbyjill.nl' vind je er ook. In de meeste bruidswinkels hebben ze dat ook wel.Groetjes, Sissi
Hey dames,Enig idee dan ook hoeveel dit kost? Bij veritas, of inno of in een lingeriezaak?Thanks!Véronique