TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
6-6-2014
|
28-11-2012 8:00:10
Ooh ik heb mijn 'droomkleed' hierop gezien!!! Goh nu weet ik niet goed wat doen want hoewel ik er sceptisch tegenover sta om een trouwjurk online te bestellen, twijfel ik nu wel heel hard! Voordeel aan deze site dat ik gezien heb is wel dat je al je maten moet laten opnemen en je die dan kan invoeren.. wat het mij dan toch al iets veiliger lijkt om een correcte maat te krijgen dan dat je gewoon je kledingsmaat invoert (wat ook mogelijk is op de site) En als ik dan die prijzen zie wordt ik helemaal euforisch!!! Zijn er hier misschien bruiden die al ervaring hebben met de site???!!! Het kleed dat ik zag trekt heel hard op een kleed dat ik wil passen van Ladybird.. dus dacht ik, misschien moet ik dat kleed gaan passen, kijken of ik er mee sta en dan alsnog op deze site bestellen???
|
|
Sara
6-10-2012
|
28-11-2012 9:31:08
ik heb op internet al redelijk wat slechte reviews gelezen over dit bedrijf. De foto's zijn meestal ' gestolen' van de originele fabrikanten en ze maken het na in goedkope stoffen en het is niet altijd 100% hetzelfde als het kleed zelf. Reken ook dure verzendkosten en douanekosten.
|
|
mona
27-7-2013
|
28-11-2012 10:49:00
Jep, gaat vaak om namaak, wat je krijgt is goedkoper, maar lijkt vaak maar van ver op de foto die ze namaken. Soms een heel andere kleur stof (vb. echt geel ipv champagne), maten komen niet altijd overeen met wat je opgeeft, slechte afwerking (vb. naden die loskomen, onderrok die eronderuit komt...), heb al gehoord van dames die zwarte parels kregen terwijl ze witte gevraagd hadden, soms ook vlekken of scheuren... Ik durf het niet! Heb ook de slechte reviews gelezen.
If it looks too good to be true, it probably is.
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
28-11-2012 15:02:24
Ik ken de site niet, maar vertrouw het voor geen haar! Die prijzen zijn zo abnormaal laag dat het gewoon niet anders kan dan dat het allemaal namaak is en dat er wel eens vanalles aan kan zijn :-/ Zou het risico niet durven nemen om hier een jurk te bestellen. Het is idd te mooi om waar te zijn vrees ik.
|
|
Chris
26-10-2013
|
28-11-2012 17:42:34
Ik heb al veel van die websites gezien, en inderdaad, het lijkt allemaal te goed om waar te zijn. Handige sites om verschillende modellen kleedjes te bekijken en zien wat je mooi vindt, maar ik zou er niets op kopen... Als je geld wil besparen zou ik gaan voor een outlet-jurk, zelfde kwaliteit maar gewoon niet van het huidige seizoen.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
29-11-2012 19:24:02
Ben blij voor jullie reacties!! Ik ga het er ook maar niet op wagen :-) inderdaad te mooi om waar te zijn!! Laat ons maar voor het echte werk gaan !!
|
|
Boutique Couture
|
8-12-2012 13:39:20
Beste Ik wil hier als bruidswinkel ook even op reageren. Ik krijg soms klanten die me vertellen over hun slechte ervaring van online shops die trouwjurken aan belachelijk lage prijzen aanbieden. Deze prijzen zijn zelfs nog lager dan groothandelsprijzen, dus verwacht niet dat je dan kwaliteit krijgt. Die foto's op hun website zijn trouwens gestolen van andere fabrikanten en als je een model gekozen hebt, maken ze dit gewoon na in Hong Kong. Om hun kosten te drukken, gebruiken ze hiervoor heel goedkope stoffen en de afwerking is ook navenant. Wij betreuren dat er zulke bedrijven bestaan die klanten zo durven oplichten. Ook niet vergeten dat je voor pakketjes uit China, heel veel importkosten moet betalen, dit 'vergeten' ze erbij te vertellen want dit betaal je dan achteraf in België. Indien uw budget beperkt is, zou ik aanraden om eens een kijkje te nemen in onze outletafdeling, hier kun je ook zeer interessante koopjes doen. Met vriendelijke groeten, Boutique Couture
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|