Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb bij onze zaal enkel een voorschot betaald en zij zeiden dat dat volstond. Begin volgend jaar ging dan alles verder bekeken worden. Dit heb ik op mail staan. Maar hier ook geen getekend papier. Bij de start liep het met afspreken ook wat fout, want de zoon van de eigenaar had juist een zwaar verkeersongeval gehad. Voor ons is natuurlijk die zaal zowat het belangrijkste maar zij hebben ook hun leven en lijken veel relaxter op dat vlak. Als je al een voorschot hebt betaald zou ik me niet direct zorgen maken, anders zou ik bellen om echt verzekerd te zijn dat jullie datum nu vastligt.
wij hebben onze zaal telefonisch vastgelegt en moeten pas in januari gaan tekenen dus hier kan ook nog fout lopen al hoop ik van niet maar ik zou toch nog eens tot daargaan dat je toch iets weet grts
Hey,Mijn toekomstige heeft daarnet nog eens geprobeerd en hem meteen aan de lijn gekregen hij zou de mail vandaag doorsturen.Wij hebben nog geen voorschot betaald daarover ging die mail gaan om te weten wat er verder moet gebeuren..En meneer zei het al erg druk gehad te hebben dus ik vermoedt dat er niks aan de hand is
Hey Karen, ik zou me ook geen zorgen maken, voor ons is ons trouwfeest het ALLERbelangrijkste maar die mensen hebben misschien nog 100 feesten voor dat van jullie en die zien dat momenteel niet als prioriteit!