Terug naar overzicht
Wij hadden een altaarstukje laten maken en dan hadden we 6 grote boeketten met witte hydrangeas laten bestellen. Dat zijn redelijk grote bloemen dus moet je niet veel stuks bestellen om al een aardig boeket te hebben. Ik had deze boeketten in zilveren grote vazen (gekocht in Action voor 5euro het stuk) gezet en dan langs het gangpad geplaatst. In totaal waren we nog geen 150euro kwijt en toch was de kerk echt vol bloemen precies. Als je wil kan ik wat fotos laten zien. Groetjes
Hoi, ja ben wel benieuwd :)!Je mag mailen naar jandebbie1@gmail.comthx!
Ja, nog zoiets dat moet gebeuren... Heb ook al gehoord dat bloemen duur zijn!Wij gaan het denk ik ook gewoon bij 1 altaarstuk houden.Maar die boeketten van Annelies is wel een leuk idee! Fotootjes mag je ook altijd naar mij doormailen aub: joyce_willems@hotmail.comDenk eventueel ook nog aan corsages of autoversiering als je dat wil? Sommigen nemen ook boeketjes voor bruidsmeisjes ofzo...Je kan zo ver gaan in al die dingen...GroetjesJoyce
Mij mag je dat ook doormailen! :o)kurtendebbie@gmail.com
Ja, hier nog eentje die er aan begonnen is maar een beetje teleurgesteld .Ik heb juist een bruidsboeket nodig omdat wij enkel voor de wet trouwen.Op internet heb ik een super mooi boeket gevonden en deze al naar 2 bloemisten doorgestuurd om te vragen of het mogelijk is om dit na te maken en wat de prijs is.Van geen enkel antwoord gehad.. Misschien zijn de speciaalzaken dan toch niet zo geintereseerd in enkel een boeket.Zal de plaatselijke bloemist dan maar eens aanspreken.Mocht ik voor de kerk trouwen zou ik ook enkel een mooi altaarstuk laten maken en misschien toch nog iets voor de middengang.
je mag het ook door sturen naar mij schuermans-degreve@hotmail.com
naar mij ook Annelies char_peeters@hotmail.comDanku!!!!
Hier ook iemand om die de foto's graag zou willen krijgen :-) Leuke en geldbesparende ideeën zijn altijd meegenomen!! :-)special_thingske@hotmail.comThx!!
Debbie, wist je al welke bloemen je wou gebruiken want is het anders niet moeilijk om prijzen op te vragen? Ik was nog aan het wachten om rond te kijken omdat ik dacht dat het heel sterk afhankelijk was van de bloemen. Ik ken ook helemaal de lengte van het altaar niet (is dit nodig?)! Heb je ook prijzen gekregen van vb een bloemetje om aan de stoelen te hangen?Hoe dan ook, ik denk dat ik ook nog achterover zal slaan van de prijzen en heb hier ook geen groot budget voor uitgetrokken ... Je kan nog altijd kiezen voor enkel het altaarstuk en de zijkanten laten vallen (die ga ik sowieso al niet nemen).Groetjes en bedankt!
Hey Rebecca,De prijs is grotendeels afhankelijk van de bloem die je graag wilt (en het seizoen)...Wij betalen ongeveer 400 euro voor een bruidsboeket, 2 kleintjes voor de bruidsmeisjes, een altaarstuk, stuk voor de lezenaar en 10 stoelversieringen.Van lengte nemen ze voor een altaarstuk meestal een meter.Beetje op google zoeken en afspraken maken bij verschillende bloemisten! Niet altijd voor de bekende zaken kiezen.Groetjes
Debbie, Er wordt niet altijd zo'n twee zijstukken geplaatst hoor...Als fotograaf hebben we dat zelfs niet zo graag dat men pal naast het koppel twee grote bloemstukken zet... je bent als fotograaf meteen beperkter in het nemen van shots van het koppel omdat die bloemstukken ervoor staan als je van de zijkant fotografeert...Greetz,Uwen fotograaf ;-)
Hey,Ik ben ook wel curieus naar de foto'tjes :)stuur je ze mij ook eventjes door: rozelien_blommaert@hotmail.com.Bedankt!
Voor de creatieve geesten onder ons: op pinterest en op het internet algemeen staan ongelooflijk veel foto's van DIY decoraties en bloemen uit allerlei materialen. Deze opties zijn misschien ideaal om bvb. de stoelen op te fleuren langs het gangpad of andere "minder belangrijke" plaatsen en dan gewoon gaan voor een centraal bloemstuk. Ik heb op mijn prikbord al wat ideeën verzameld die ik mooi vind:http://pinterest.com/jasselma/inspiration/ en zeker de spiraalbloemen zijn super simpel om te maken!
Ik ben ook benieuwd naar de fotootjes!, holsteenssilke@hotmail.com
Ik wil de foto's ook wel zien: kaatc@hotmail.be
als je wil mag je het mij ook even doorsturen. els.riskin@telenet.be
Heey Jana,Wat een toffe DIY ideeen! Bedankt voor de tips! :)
Ik dacht dat het nog zou meevallen tot vandaag! Voor 5 kransjes op de tafel op maat gemaakt rond een kandelaar en mijn bruidsboeket 400euro.. SLIK! En wat doe je nadien met je kransen?! Denk dat ik eventjes ga zoeken achter een ander iets voor op de tafels :)