Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ja dromen hoe? EN WA?

28-11-2012 12:31:34
Mijn ouders,waar ik dan de nacht ervoor ga slapen wonen in't centrum van Oud-Turnhout,middelpunt...een hoofdstraat links 200 meter van't gemeentehuis en rechts 200 meter van de kerk...nu dacht ik van te voet te gaan...(mijn zus een veertien jaar geleden,trouwde alleen voor't gemeentehuis,en had een rode loper tot aan het gemeentehuis laten leggen) het is wel mooi,maaar naar twee kanten??? en dan nog op de trappen van't gemeentehuis en nog is in de kerk pfff???

IK ZIT zelf in een rolstoel,ik heb wel een lang kleed,maar door m'n been steunen zal mijn kleed,de grond ni raken en de suite is kort,allee echte suite willen we ook niet...de4 getuigen en zes bruidskinderen....de rest zullen met auto's rijden...omdat ja onze ouders zijn mensen van 80,84...77,76 we gaan die niet te moe maken,' t zal al een zware dag worden...EN ONS ZUSSEN EN BROERS...kunnen ook beter hun auto meenemen kunnen ze direkt naar de feestzaal vertrekken in Lichtaart...JA IN HUN EIGEN AUTO WANT ZE BLIJVEN DAAR OOK OVERNACHTEN SAMEN MET ONS...ze zijn van Grimbergen,da's te ver uit elkaar allemaal...maar nu terug naar't gemeentehuis dat zal om 12.00 uur zijn,ik dacht van dan laten we zijn familie rechtstreeks naar daar komen,en dan misschien na het gemeenthuis een tussenstop bij mij thuis(er is paar deuren verder een grote parking van't school)een receptieke thuis met verrassingsbrood cava en fruitsap...het uur van de trouwmis ligt nog niet vast...WAT dacht je van 14.00 uur ?....dan zou de mis om 15.00 uur gedaan zijn....dan zullen we wel rond 16.00 uur in Lichtaart aankomen,inchecken.FOTO'S...rust,opknappen en om 18.00 u ontvangst van de feest....JA da is nen hele boterham,echt een verrassingsbrood...Maar lieve vriendinnen,droom met me mee en weet te zeggen,hoe ge het zou aanpakken??? WIJ ZIJN JE VRIENDELIJK DANKBAARXXXX

ilse
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 562

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 13:14:43

Is 2 uurtjes niet te weinig tijd om in te checken, opknappen, foto's... Om van dat rusten nog maar te zwijgen Daar zou ik precies iets meer speling nemen want eens de viering gedaan is, staan er vaak nog buiten mensen jullie op te wachten en ben je ook niet meteen weg... Denk ik he....De rest lijkt me wel haalbaar.
Natuurlijk, als jullie zelf niet stipt om 18 uur aan de feestzaal zijn, geen nood, de genodigden zullen niet terug naar huis keren omdat jullie een beetje later zijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...