Terug naar overzicht
Ik was daar eens op een trouw (avondfeest). Heel mooie locatie, klassevol vind ik. Eten was lekker, dessertbuffet ook formidabel!
Mijn collega trouwt daar in maart. Ik kan het daarna weten zeggen maar ik vind het er heeeel mooi!
Wij zijn er deze zomer geweest voor de trouw van mijn schoonzus. Het was wel geen klassiek trouwfeest. Het was een grote receptie voor iedereen en 's avonds uitgebreid eten met de dichte familie. Zelfs alles kunnen buiten doen. Het was zeer leuk en het eten was super lekker!!!! De gastvrouw en het personeel vonden we ook zeer vriendelijk. Mijn schoonzus en haar man zijn daar ook blijven slapen.
Wij zijn er deze zomer naar een receptie geweest.Het is een hele mooie setting en erg sfeervol. Het eten was er erg lekker, en we zijn goed bediend geweest.
Oké, alvast bedankt voor jullie reacties! Als je er nog dingen te binnen schieten, aarzel niet ;-)
Mijn broer zijn feest was daar & 't was geweldig. Hij dringt er nu bij ons op aan om dezelfde zaal te kiezen zodat hij het ook es als "gast" kan meemaken. :)