Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen voor de getuigen

28-11-2012 16:48:36
Zoals de titel al verklap ben ik opzoek naar een leuk kado voor de getuigen en het zijn er 4. Ik had gedacht aan een bongobon. Wat vinden jullie daarvan zouden ze dat leuk vinden. Pfff heb me al rot gezocht maar voor elk wa wils te vinden is zo moeilijk en ik wil van prijs geen onderscheid maken, wil dat ze alle 4 evenveel krijgen. Daarom dacht ik dus aan de bongobon iedereen van de zelfde waarde maar kunnen ze toch zelf kiezen wat ze ermee willen doen. Groetjes fabienne

fabienne
14-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 716

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:21:46

Ik heb mijn via brianto besteld, zeer tevreden, goeie, snelle, correcte service x

Chris
26-10-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:22:06

De getuigen krijgen van ons ook een bongo-bon, wijn & coctails :) Het zijn twee vrouwen, en welke vrouw lust er nu geen coctails ;)

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:53:13

Inderdaad, wijn & cocktails, een etentje. Kan je nooit mee misdoen! Enige wat ik aanraad is nagaan of er wel een restaurantje/bar in de buurt is waar zij wonen. Soms zijn mensen minder tevreden met een BongoBon als er geen optie dicht bij huis is. Maar tegenwoordig zijn er overal wel locaties waar je met de bon terecht kan!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik28-11-2012 18:45:53

wij hadden ook via brianto besteld
http://www.brianto.be/product/432/foto-standaard-viralu...

als foto hadden wij een foto van ons 2 aan de trevi-fontijn gezien ik daar ten huwelijk gevraagd ben ;-)

als tekst hadden we "bedankt om onze getuige te zijn"

ze waren er super blij mee! idd hele goede service! we hadden onze foto binnen de 2 dagen! en helemaal niet duur!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...