Terug naar overzicht
voor de jongen raad ik suitsyouwell.nl aan mooie kostuumpjes voor niet veel geld en snelle levering en communicatie . 1 tip zeker meten en de tabel gebruiken die op de site vermeld is ebben we zo gedaan en was perfect van maat had ik de gewone winkel maat bestelt was het veel te groot geweest. voor de meisje kun je met nieuwjaar in aantocht veel gala kleedjes vinden in goedkope winkels zoals de appels , jennifer , h&m enz natuurlijk das dan wel nog lang tot 09/08 en deze spruitjes veranderen wel supersnel he
Hey krista mijn dochter is ook 14j haar kleedje komt vanwaar ik mijn bruidskleed hebt gehaald wad 100 euro maar kan ze achteraf als we weggen moet gerust nog aandoen heb wel gezien dat ze bij humpiedump bijna hetzelde kleedje hebben en ook een stuk goedkoper grts
Ik heb hier al eens gelezen over de buurt achter het centraal station in Antwerpen en ik geloof ook in de buurt van het sint jans plein dat er daar mooie en goedkope kostuumpjes te koop zijn in de turkse/marokkaanse winkels.
hei bij suitsyouwell.nl kan je ook heel leuke coctailjurken of lange avondkledij vinden voor de 2 dames, moet je onder de maat maar eens kijken in de tabel op de site, en zo ofwel bij meisjes kijken ofwel bij dames.. en daar kosten ze maar 34/40 euro.. mijn zoontje zijn kostuum komt ervan, en mijn kleed toen ik vorig jaar getuige was komt ook van daar, en zal in toekomst nog daar bestellen, ben er zeer tevreden... dus een echte aanrader...
Hey,ik heb nog twee nieuwe bustierkleedjes hangen. Is een kort model in tule, maat 36. Een roze en een grijs. Mogen weg voor 75euro per stuk.
hoi vanessa en rafa,ik heb jullie tips genoteerd... alvast bedankt iedereen!groetjes
Ik kan me aansluiten bij suits you wel, onze dochters van kop tot teen daar gekleed en zoon gedeeltelijk, een aanrader!