Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars DIY

29-11-2012 17:31:57
beste bruidjes,

Vlakbij mijn woonplaats is een zorgcentrum voor mentaal gehandicapten en die mensen hebben zo'n "winkeltje" waar zij ook kaarsen verkopen. En die maken dus echt mooie dingen. Ik heb al navraag gedaan en als ik een afbeelding breng van hoe mijn huwelijkskaars eruit komt te zien, kunnen zij dat voor mij maken.
Alleen de opdruk is een probleem ...

Weet iemand hoe dit normaal erop wordt gezet en hoe ik dit dus zelf kan maken?

Alvast bedankt

kristel
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 659

sara
2-3-2013
 Meld misbruik29-11-2012 23:45:30

er bestaan was-pennen waarmee je op kaarsen kan schrijven
er bestaan ook zo dunne blaadje van was waaruit je je letters kan snijden en dan op je kaars doen.
ik heb ook eens iets gelezen over kaarsen bedrukken met servietten op 1 of andere diy blog

Dat zijn zowat de mogelijkheden denk ik

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...