Terug naar overzicht
wauw leslie,Jullie straalde echt super hard ni te doenaah het begint nu toch wel te kriebelen bij mij pff en moet nog 246 dagen ;)dikke proficiat nogmaalsgroetjes sarah
Proficiat en hopelijk snel naar www.zappybaby.be !
Hey Leslie,Mooie foto's. Jullie straalde op jullie dag!!!!Geniet nog goed na en hopelijk kan je vlug iets voelen in je buik.Ik heb met mijn zwangerschap op www.9maanden.be geweest.Tof Forum ook wel.Groetjes
Mooie foto's! Je zag er inderdaad prachtig uit.Nog een dikke proficiat, veel geluk in de toekomst en dat kleine wonder komt er wel!Groetjes
mooie foto's ik heb mijn zwangerschap bijeen getetterd op www.baby . be er zijn daar nod topics waar je samen afteld tot het moment dat je zwanger bent :)
Proficiat met jullie huwelijk!En hopelijk mogen we jullie dan ook snel proficiat wensen met de zwangerschap Hélé mooie foto's. Jullie keken echt wel verliefd naar elkaar! Mooi kleed en kapsel ook...Groetjes
Een dikke proficiatSuper leuke foto's jullie zagen er stralend uit!!Ook hele mooie ringen , van welk merk zijn ze ?Groetjes
Proficiat! Jullie zagen er beiden heel mooi uit!Geniet nog lang na van jullie mooiste dag!groetjesSandra
Mooie foto's en een prachtig boeket !
Dank u allemaal! Heel leuk om te horen.@ Sarah: onze ringen zijn van AurodesignZe zijn ook supermooi ;-)Ben er heel fier op!Als het zover is met de zwangerschap zal ik het laten weten ;-)Ik ga ondertussen al eens kijken op de sites die jullie voorsteldenGroetjesLeslie
Jullie lijken een echt droomkoppel. Fantastische mooie foto's. Dikke proficiatGeorgie
Hoi Lesley, Echt proficiat met jullie supermooie foto's stralend gewoon!! Zou je mij een visitekaartje kunnen geven van jullie fotograaf aub? Mvg,
Hey Stephanie!Ja we zijn zelf ook heel blij met de foto's :DOnze fotografe was Inge Nijs van Zoemin. Zij komt uit Schoten.Als je surft naar www.zoemin.be vindt je al haar gegevens.Zij is ook heel correct van prijs ;-)Veel succes nog!Grts Leslie
Bedankt voor je reactie Leslie.Hier heb je mij echt mee uit de nood geholpen!! Ben zo hopeloos op zoek naar een fotografe!! :-D Kan je mij misschien ook helpen met visagiste en kapper?
Graag gedaan :DOnze trouwboek was ook echt prachtig dus ik kan niemand beter bedenken.Heb je contact met haar opgenomen?Mijn kapper en visagiste was familie dus daar kan ik je niet mee helpen.Groetjes
Hoi leslie , ik ben vandaag bij haar geweest echt super !! Heb ook gevraagd om jou foto album te mogen bekijken! Echt prachtig ! Ook trouwens proficiat met... :-) Groetjes
Jammer genoeg is dat laatste ondertussen misgelopen :-(Ik heb maandag een curretage moeten laten doen. Echt verschrikkelijk! Ik ben er niet goed van. Hopelijk is het snel terug raak. Dat is het enige waar ik noga aan kan denken...
Beste Leslie,jammer dit te horen.. Uit jullie liefde zal er zeker een pracht van een baby groeien , ik hoop dat het snel zal lukken! Veel succes! Groetjes