Terug naar overzicht
Hey Kylie,dit zou helemaal niet raar zijn! Wij vragen ook geen collega's op twee na, gezien die twee echt ook vriendinnen zijn buiten het werk. Wat wij wel gaan doen is een kleine receptie na het werk met wat hapjes en drankjes voor onze collega's een maand of twee na onze trouw. Vele van onze collega's en vrienden doen het ook zo.
Zeker bij vriend zou het raar zijn. Iedereen nodigt daar kennelijk altijd iedereen uit voor minstens de receptie. Hij staat er nogal op dit ook te doen, dus ik vraag mijn collega's ook.Vriendje werkt in een labo met 20 man. Zijn eerste idee was om ook productie erbij te vragen, maar daar zeg ik njet op (da's 100 man + partners!).Ik werk zelf ook met een 20-tal collega's. Ik weet nog niet of ik ze allemaal ga vragen, of maar een deel, maar vast staat dat een deel al zeker uitgenodigd is (allemaal met partner en eventueel kinderen - pubers van 15 kunnen eventueel rustig een paar uur alleen thuis blijven aangezien er veel kans is dat ons feest overdag is).Ik werk nog niet zolang op mijn huidig werk, maar ik weet dat mijn directe collega ook bijna alle collega's heeft gevraagd - 2 jaar geleden.
Hey, Wij vragen ook geen collega's. X
Wij vragen ook geen collega's. Sterker nog, die weten zelfs niet dat wij gaan trouwen
Hey KylieWij vragen wel collega's, sommigen op de receptie, anderen op het avondfeest.Het is niet raar om geen collega's te vragen. Uiteindelijk vragen jullie wie jullie willen!
Dat is zeker niet raar. Ik werk nog niet zo lang op mijn huidig werk en ik dacht ze dus niet te vragen maar aangezien het echt allemaal toffe mensen zijn en het goed klikt, ze hebben mij direct opgevangen enzo ga ik ze toch vragen op de receptie. Mijn vriend gaat bv. geen collega's vragen of enkel degene waar hij het beste mee overeenkomt. Het hangt er gewoon vanaf hoe goed je band met de collega's is denk ik.