Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitgenodigden...

29-11-2012 18:53:18
Hallo,

Zou het raar zijn om geen mensen te vragen van je werk?

kylie
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 843

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 18:59:02

Hey Kylie,

dit zou helemaal niet raar zijn! Wij vragen ook geen collega's op twee na, gezien die twee echt ook vriendinnen zijn buiten het werk. Wat wij wel gaan doen is een kleine receptie na het werk met wat hapjes en drankjes voor onze collega's een maand of twee na onze trouw. Vele van onze collega's en vrienden doen het ook zo.

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik29-11-2012 19:38:46

Zeker bij vriend zou het raar zijn. Iedereen nodigt daar kennelijk altijd iedereen uit voor minstens de receptie. Hij staat er nogal op dit ook te doen, dus ik vraag mijn collega's ook.

Vriendje werkt in een labo met 20 man. Zijn eerste idee was om ook productie erbij te vragen, maar daar zeg ik njet op (da's 100 man + partners!).
Ik werk zelf ook met een 20-tal collega's. Ik weet nog niet of ik ze allemaal ga vragen, of maar een deel, maar vast staat dat een deel al zeker uitgenodigd is (allemaal met partner en eventueel kinderen - pubers van 15 kunnen eventueel rustig een paar uur alleen thuis blijven aangezien er veel kans is dat ons feest overdag is).

Ik werk nog niet zolang op mijn huidig werk, maar ik weet dat mijn directe collega ook bijna alle collega's heeft gevraagd - 2 jaar geleden.

Ans
1-3-2013
 Meld misbruik29-11-2012 19:55:58

Hey, Wij vragen ook geen collega's. X

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik29-11-2012 21:51:48

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik30-11-2012 9:28:13

Wij vragen ook geen collega's. Sterker nog, die weten zelfs niet dat wij gaan trouwen

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-11-2012 9:52:27

Hey Kylie
Wij vragen wel collega's, sommigen op de receptie, anderen op het avondfeest.
Het is niet raar om geen collega's te vragen. Uiteindelijk vragen jullie wie jullie willen!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-11-2012 10:33:23

Dat is zeker niet raar. Ik werk nog niet zo lang op mijn huidig werk en ik dacht ze dus niet te vragen maar aangezien het echt allemaal toffe mensen zijn en het goed klikt, ze hebben mij direct opgevangen enzo ga ik ze toch vragen op de receptie. Mijn vriend gaat bv. geen collega's vragen of enkel degene waar hij het beste mee overeenkomt. Het hangt er gewoon vanaf hoe goed je band met de collega's is denk ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info