TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lynn
1-6-2013
|
29-11-2012 22:50:47
In welke winkel was dat? Vind het ook nogal een rare affaire.. in principe blijft je kleedje in de winkel tot dat alle retouches gedaan zijn..
|
|
candy
20-7-2013
|
29-11-2012 22:55:16
dat was in oostende in de azzuro. ik vin het ook heel raar ik zou het eigenlijk direckt hebben moeten betalen en mee nemen en dan in mei terug gaan voor al de werken en dat vint ik zo raar. dat moet dan 8maanden in mijn kast hangen dat gaat toch nie. dus maar op zoek naar een andere winkel
|
|
krista
9-8-2013
|
29-11-2012 22:55:35
hoi candy, ik heb een voorschot moeten geven. mijn kleed wordt nu op maat gemaakt. ik heb het in oktober besteld en begin februari zou het binnen zijn in de winkel. een maand voor onze trouw zouden ze de retouches doen.. indien nodig, een vrouw kan hier of daar iets bijkomen of afvallen...en dan als het volledig op en top is moet ik de rest betalen en dan moet ik het pas mee naar huis nemen. ik vind dit een hele rare situatie. in welke winkel was jij geweest?
|
|
candy
20-7-2013
|
29-11-2012 23:02:24
idd ik vin het ook heel raar ik wou een voorschot betalen dat was geen probleem maar dat ging niet ze konden het niet aan de kant zetten ik ben hier geweest http://www.azzurro.be/in oostende en mn vriendin die mee was zei ook dat het raar was. zal maar op zoek gaan naar een andere winkel zeker
|
|
fabienne
14-6-2013
|
29-11-2012 23:03:53
hey candy ik kan je bruidsmode steven aanraden heel vriendelijk en super aangenaam en vooral niet opdringerig heb in november besteld en komt in januari binnen en moet ik een afspraak maken voor de pas dat zal dan zijn voor begin mei want omdat we zover wonen gaat de zaakvoerster de aanpassingen op 1 dag doen dus smorgens passen en als er eventueel nog iets moet gebeuren doet ze dat onder de middag wanneer wij een hapje gaan eten en dan krijgen we het mee hebben juist en voorschot moeten geven
|
|
candy
20-7-2013
|
29-11-2012 23:08:33
fabienne thx ga daar eens is een afspraak maken voor te zien. ik dag ook dat gegewoon een voorschot moest betalen en dan een maand of zo voor de trouw weer gaan voor te passen en de rest betalen maar blijlbaar werken ze in oostende anders :s
|
|
krista
9-8-2013
|
29-11-2012 23:09:35
hey candy, het probleem bij jou ligt dat het een outlet winkel is... ik ben in turnhout bij youniek geweest. heel mooie kleedjes, heel goede service, goede prijzen... het is voor jullie wel een hele afstand turnhout, voor ons is het ook n uur rijden maar ik vond het de moeite en heb geen spijt dat ik daar mijn kleed gekocht heb. tenslotte moet je toch maar een paar keer op en af rijden... www.youniekbruidsmode.be kan je al eens een keertje kijken. koop nooit in n winkel waar je je niet 100% in kan vinden. het gevoel moet op elk vlak goed zitten ;-)
|
|
candy
20-7-2013
|
29-11-2012 23:15:30
dat was geen outlet winkel je hebt er 2 in is een outlet winkel de ander nie had eerst gevraagt via email of ik niks moest mee nemen van geld of zo en ze zeiden nee ik heb dan een beetje mee genomen voor het geval moest ik toch een voorschot betalen. maar ja.ga daar eens is kijken bedankt de afstand maakt mij niet uit wil er zelfs na holland rijden als het moet je trouwt maar 1keer he en mag dan(moet zelfs) speciaal zijn vin ik
|
|
krista
9-8-2013
|
29-11-2012 23:18:31
hou ons op de hoogte he... en veel succes met je zoektocht..het is toch belangrijk dat je straalt in n mooi kleed dat bij je past op je mooie dag he ;-)
|
|
candy
20-7-2013
|
29-11-2012 23:21:09
zal jullie allemaal op de hoogte houden en bedankt En je moet u goed voelen in u kleed je moet het een ganse dag dragen he
|
|
Patrick
|
30-11-2012 8:35:36
Hoi allemaal, voor zover ik weet is er maar één Azzurro in Oostende in de Alfons-Pieterslaan en dat is inderdaad de outlet, weet je soms waar de tweede is waar je geweest bent, persoonlijk weet ik geen tweede zijn in Oostende. In ieder geval een rare ervaring voor jou. Best eens gaan waar ze anders te werk gaan zodat je vertrouwen kunt opbouwen. Veel succes.
|
|
Debbie
4-5-2013
|
30-11-2012 9:04:15
Idd dat is een outlet winkel, mijne komt van outlet La Sposa in Beveren Leie. Daar moest ik ook direct het volledige bedrag betalen & kreeg het meteen mee.
Groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
30-11-2012 9:19:25
azzuro in de alfons pieterslaan is geen outlet er is wel een tijdje van de zomer een kleine outlet geweest overkant van de straat maar die is weg . Aan het mijnplein in oostende is er nu een nieuwe outlet winkel van azzuro. en idd zeer raar dat je alles moest betalen mijn stiefmoeder haar kleedje (suite) is ook blijven hangen tit het geretoucheerd was . Miss was een jurk die aan een speciaal rek hangede een pasmodel ofzo van 2011 ? indien zo mochten ze dat wel even vermelden waarom zus en zo . Nu kweet dat daar 1 oudere dame werkt een echt kreng dat jonger meisje is een lieve
|
|
Patrick
|
30-11-2012 10:06:10
Aja, dat is aan de achterkant van het Kappucijnestraatje zeker Tima, je hebt gelijk, sorry daarvoor, wist niet dat dit geen outlet meer was de andere winkel.
|
|
candy
20-7-2013
|
30-11-2012 11:58:34
het was dat jong meisje met blond haar
|
|
sharon
22-6-2013
|
30-11-2012 16:04:28
hey candy,
mijn vriendin heeft haar kleed daar ook onmiddelijk moeten betalen en meenemen. kvind toch dat je kleedje minstens moet blijven hangen tot da al de aanpassingen gedaan zijn.
groetjes
|
|
Bea
6-7-2013
|
30-11-2012 19:42:36
Hallo, Ik heb mijn kleed ook direct moeten betalen maar moest het wel laten hangen tot 1 week voor de trouw. Ze gaan ook nog inkorten en versmallen maar dat is pas vanaf mei dat ik terug moet komen. Is in een outlet winkel. Eerst vond ik het wel raar dat ik het moest betalen en niet mee krijg maar het is wel veiliger dat er niets aankomt.
|
|
candy
20-7-2013
|
30-11-2012 20:12:07
ik moest het direckt mee nemen mocht het daar niet laten hangen dat was juist wat ik zo raar vint
|
|
Emmily
31-5-2014
|
2-12-2012 0:12:51
Hoi, volgens mij is dit niet normaal. Als je het kleed direct moet meenemen dan heb je toch geen nieuw kleed, maar een pasmodel dat al verscheidene keren gepast is geweest. Wanneer je uiteindelijk je jurk gekozen hebt, wordt het besteld in jouw maat en later aangepast op jouw vormen. Zo denk ik toch dat het werkt ...
|
|
Bea
6-7-2013
|
2-12-2012 10:16:58
@ Emmily: pasmodellen worden uiteraard verkocht. Vreemd dat je dat geen nieuw kleed meer vind. Gewone kleren hangen toch ook gewoon in de winkel en kunnen gepast worden. Vind je dat dan ook geen nieuwe kleren? Ik denk dat het wel meevalt van aantal keren passen.
|
|
caroline
12-12-2012
|
2-12-2012 13:10:14
hoi ik heb de mijne in vomac(oostkamp) gekocht ben daar goed ontvangen van de verkoopster selena en ik heb hem in juli gaan uitkiezen en nu zaterdag01/12/2012 heb ik hem voor de laaste keer gepast en meegenomen binnen 9 dagen trouwen wij dus. groetjes
|
|
sharon
6-9-2013
|
25-2-2013 13:55:10
hey bruidjes to be, ikzelf heb ook mijn kleed in azzuro gekocht, ik wist op voorhand wel al welke ik wilde,en heb daar maar een klein uurtje binnen geweest, persoonlijke ervaring echt niet vriendelijk,waren 2 oudere dames. ik kreeg mn perfect kleed aangepast, was er echt gelijk weg van,kreeg dan nog commentaar dat ik 4kg moest afvallen en dan zou mn kleed als gegoten gaan... Ok ik weet dat ik niet het ideale lijntje heb,en wilde wel nog afvallen tegen de trouw ondertussen al 3kg eraf,maar toch vind dat je dit niet zegt tegen een bruidje?!!
ikzelf heb ook volledig kleed moeten betalen,eerst vroeg ze mij om de helft te betalen,maar omdat dit geld van mijn spaarrekening moest komen kon ik maar 350euro voorschot geven,toen zei de dame dat ik eerst het kleed diende volledig te betalen alvorens er retouches gingen aan gedaan worden(alleen de nekband moest eraan genaaid worden) 2weken nadat ik die volledig betaald had kreeg ik telefoon dat mijn kleed klaar was om afgehaald te worden?!? Ik was met verstomming geslagen,nu al??? ja zei ze want moeste we alle kledij hier moeten stockeren komen we ruimte te kort.... Nu ik heb haar vlakaf gezegd dat dit voor mij niet kon en dat die daar diende te blijven,ik heb nu nog maar pas schoenen gevonden en ben nog aan het afvallen,dus moet ik nadien dan nog eens terug naar daar sleuren met mn kleed hallo???!!!
Ik heb mn kleed daar gekocht omdat ik die absoluut wilde en geen zin had om nog andere winkels te doen,maar ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan, De dame die de outlet op het mijneplein openhoudt daarintegen is super vriendelijk!!!
Veel succes nog en hopelijk beter resultaat in een andere klantvriendelijke winkel! xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|