Terug naar overzicht
ik weet natuurlijk niet hoeveel geld je hierin wil/ kan steken.Maar je zou kunnen een aantal spandoeken laten maken ik zou voor vertikale spandoeken gaan van 75 cm tot een meter breed en over de hoogte van je zijwand (moet niet perse tot op de grond komen want laagste halve meter ziet toch niemand) met levensgrote fotos van jullie, je kan een eenvoudig verhaaltje vertellen in bv 5 zulke spandoeken. 1st een spandoek voor elk van jullie zoekend rondkijkend. dan nog een spandoek van elk van jullie waar je loopt en 1 waar jullie elkaar in de armen vallen. je kan dan aan de 2 uiterste plaatsen (helemaal links aan korte wand en helemaal rechts aan lange wand) de zoekende fotos hangen dan ietsje dichter bij elkaar de loopfotos en dan in het midden de val in elkaars armen foto's. Als jullie een themakleur hebben zou ik de foto's zwart wit maken, en tussen de spandoeken in een reep stof (kan je in goedkope stoffenwinkels vinden) in jullie themakleur hangen. anders zou ik de fotos in kleur laten. Ik denk dat dit mooi gaat geven maar je moet toch rekenen op 50 euro per spandoek(richtprijs heb ik van vistaprint), dus 250 euro en als je nog wat stof koopt 300 euro in totaal.
Hay Wendy. Wij trouwen ook in een tent. Wij hebben een heleboel witte lampionnen om aan het plafond te hangen. Vind ik zelf super gezellig en mooi. Wij trouwen voor jullie, dus als je wil kan je ze nadien aan een prijsje wel overkopen. Succes!
Wij zijn getrouwd in een gelijkaardige tent :-)Voor foto's mag je mailen sofie_breemans@msn.comdan stuur ik ze door. We hebben de decoratie zelf gedaan!
Wij zijn ook getrouwd in de tent en de zijkanten met banen behangpapier aangekleed. Zag er super uit en was eenvoudig te maken en op te hangen.
Hou het gewoon sober, less is more. Jullie witte tent is "ideaal" voor "uplighting". Dat zijn ledspots op de grond naar boven gericht. Je kunt die bij een geluid&licht firma zeker huren voor weinig geld. Je vraagt hen in welke kleur(en) ze moeten branden, ze regelen dat wel voor je. Misschien ook nog een mooi blauw figuren lasertje op de nok gericht. http://www.youtube.com/watch?v=0EbQ9gdVQEwWaarschijnlijk moet je hiervoor ook bij je dj terecht kunnen(?)Een voorbeeldje van uplighting, met daarna lichteffecten tijdens de dansfuif zie je hier:http://www.youtube.com/watch?v=JtMffAE-9Z4Sfeer gegarandeerd.grtz www.discovideo.be
@ marjolein, heel tof idee, heb je hier soms foto's van? Ben benieuwd...
@ Lize: laat gerust iets weten als het zo ver is!! Tegen dan heb ik hopelijk beslist wat ik wil...@ sofie: mailtje is onderweg, alvast bedankt!
@ sara: omai, superidee!! heel tof gevonden! Daar ga ik zeker eens over nadenken! Merci!!
Ik ben daar al naar een trouwfeest geweest in Nijlen. En nu moet ik eerlijk toegeven dat ik totaal niet op die zijwanden gelet heb... Ik weet niet of het koppel het toen ook versierd had of niet... De tafels waren heel mooi gedekt en alles was goed verzorgd..Ik wil dus maar gewoon zeggen, doe er zeker ook niet te zot mee of steek er niet al te veel tijd in, want veel gasten letten er niet op... In een zaal kan dit wel volledig anders uitdraaien natuurlijk als er kale muren zijn. Maar hier in die tent viel het mij totaal niet op.Alvast veel succes ermee!
Ik trouw ook in een tent, weliswaar een echte tuin tent... Ben ook nog aan het denken hoe te versieren.. Dus ik volg mee :) @ marjolein, ik trouw ook in een tent wil je me de fotos ook mailen? Michele_gilissen@hotmail.com bedankt! @ lize, wij trouwen op dezelfde datum :) joepie, hoe ver staat gij? Spijtig dat ik die lampionnen niet kan overkopen haha :) groetjes