Terug naar overzicht
Hier komt het ventje zijn kostuum ook van bij De Waele. Het zijne hangt klaar om opgehaald te worden. Is idd wel heel sexy een man strak in het pak ;-) En we zijn trouwens heel tevreden over de service bij De Waele. De suite hun kostuums huren wij ook bij hen.
Derjuist ook bij De Waele geweest en idd heel goede service! De suite kostuums gaan we hoogstwaarschijnlijk daar huren! :)
Zou ik mogen vragen wat de prijs is van een op maat gemaakt kostuum daar?We zijn momenteel volop aan het rondkijken maar het is niet simpel!Hij wil niet zomaar een "gewoon kostuum", het mag iets speciaals zijn, maar dan swingt het budget nogal snel de pan uit natuurlijk.. We zoeken nog steeds verder..! :-)
Het maatwerk van De Waele zelf liggen tussen de 600 à 800 euro. De trouwkostuums van cosmo enzo liggen al gauw rond de 1000 euro.
hoi Jo, bij Youniek in turnhout maken ze ook trouwkostuums voor heren volledig op maat. een broek en vest kost daar 299 euro. een broek, vest, gilet en hemd kost er 399 euro.ze maken jou wensen. hebben ook heel veel voorbeelden op foto. je hebt massa keuze van kleuren en stoffen.mijn ventje is geen costuumdrager en we zijn gisteren gaan kijken... hij is helemaal verkocht van een moderne versie met korter jasje en blinkend stof. 1 knoop om het vast te maken.je kan er alle kanten uit.ik weet niet van waar jullie zijn, maar in mijn ogen het overwegen waart om eens langs te gaan en vrijblijvend te gaan kijken want ze zijn helemaal niet opdringererig. dit vind ik ook heel belangrijk bij zo'n beslissing. mijn ventje gaat pas eind januari terug gaan met de eindbeslissing.veel succes in je zoektocht en hou ons op de hoogte he ;-)
het ventje hier is gesteld voor 1000 euro. daar zitten dan de schoenen + riem, hemd, das, stoeffer, manchetknopen en 3-delig kostuum in op maat gemaakt.
Bedankt voor de vele antwoorden!:-)Wij zijn van de regio rond Geel dus Turnhout is zeker niet te ver, mijn kleed komt van bij Cermo dus cava :-)Bedankt voor de tips, dan gaan we binnenkort nog eens rondkijken!En euh, Vicky (om even "on-topic" te blijven), ik kijk er ook al naar uit om mijn ventje helemaal AF te zien! Mannen in kostuum = habba habba! :-pJammer dat je altijd zo lang moet wachten he..