Terug naar overzicht
Ik ben er zelf al eens naar een feestje geweest. Het is daar zeer mooi, maar wel duur.
Ik heb er ook prijs gevraagd omdat alles er zo sprookjesachtig uitzag, en de prijzen leken me eerst nog mee te vallen, maar volgens mij maken ze hun winst op de dranken. De forfaits voor bij het eten zijn echt duur, en je moet al vrij vroeg betalen per drankje voor je dansfeest: 2€ voor een pintje van het vat, 9€ voor een liter cola enz. Toen heb ik afgehaakt :-) Dus ik kan niets zeggen over de locatie, ik ben er ook nog nooit geweest, het contact met de mensen was heel aangenaam en vriendelijk, maar ik denk dat je diep in de buidel moet tasten als je je feest daar wil doen.Succes met de keuze!
De prijzen van eten ken ik niet, maar inderdaad van drank zeer duur. Mijn vriendin had daar haar verjaardagsfeest, was drank met eenmaal hapjes (kleine boterhammen en een tas soep) en een verjaardagstaart. Ik denk ong. 20-30 man. Dit heeft 2000 EUR gekost. Mijn trouwfeest was met 70 man,(dj, receptie, pastabuffet, bruidstaart, tafel/zaalversiering, klein zakje friet en drank inbegrepen voor 8u) dit heeft iets meer als 3000eur gekost