Terug naar overzicht
Hey CandyWij maakten ze zelf. Mensen vonden ze heel origineel en eens niet wat ze al zagen.Ik moet wel zeggen er kruipt heel wat werk en zorgen in tot het juist is. Ook de kostprijs komt uiteindelijk vrij gelijk uit... Dus best even voor jezelf afwegen wat je er mee wil bereiken. GroetjesMarieke
hoi candy,zoals ik al eerder gezegd heb... wij zijn voor het veilige gegaan, wij zijn naar de drukker geweest en hebben ook een originele kaart gekozen. wij zijn niet zo van die traditionele mensen en hebben dan ook voor n grappige toets gekozen. wij zijn gevallen voor deze kaart. de mensen die uitgenodigd worden kennen ons en die gaan hun kaart met n big smile lezen daar ben ik zeker van.en de tekst zal geen schrijffouten of vergetenheden bevatten vermits de drukker dit gewoon is van te doen. in april worden onze kaarten gedrukt, ik ben al aan t popelen...
"Het beste" is voor iedereen anders... Volledig zelf maken lijkt mij enorm veel werk. Bij een drukker kan je kiezen uit standaardkaarten, maar dat kan je evengoed doen als je ze ergens op het internet bestelt. Wij hebben die van ons zelf ontworpen (wel maar iets simpels) en laten afdrukken bij Het Kruidvat. Nadeel is wel dat je dan per 10 stuks moet bestellen. Het is ook niet de allerbeste kwaliteit (maar wij vonden het goed) en er zullen goedkopere manieren zijn. 't Is maar net wat je zelf wil.