Terug naar overzicht
Wij gaan hopelijk straks wat brochurekes gaan halen voor onze huwelijksreis. Wij trouwen op 29 juni. Sorrento lijkt mij echt wel gezellig en romantisch om te doen ! Vraagje: trouwen jullie voor de kerk? Hebben jullie jullie misboekje al af?Ik heb het gevoel dat ik daar dringend moet aan beginnen!
Nu vind ik dat het echt begint te korten, doordat je weer veel meer kan voorbereiden! Wij zijn al een paar keer naar italië geweest en Sorrento leek mij echt een romantisch plekje! En weten jullie al naar waar jullie zouden gaan? Ja wij trouwen voor de kerk,maar wel met een gebedsdienst dus met een diaken en zonder communie en zo. Wij hebben ons misboekje zo goed als af, we hebben al een keer samen gezeten met de diaken en hij vond het goed, maar ik heb intussen al wat teksten verandert. Ik vond het moeilijk om eraan te beginnen,maar een keer je vertrokken bent gaat het wel vlot. Heel veel teksten op internet gevonden of zelf geschreven. wij werken rond het thema liefde is... En ik heb dan ook geprobeerd om daarover teksten te vinden. Groetjes
Super goeie keuze!! Ik ben er in augustus geweest en het was daar zoo romantisch, je ziet daar ook veel italiaanse trouwers in de kerkjes, allemaal heel romantisch, absoluut bovenaan op mijn lijst voor de huwelijksreis : ) Capri bezoeken is een aanrader!!