Nu Online
Momenteel zijn er 275 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een ervaring om te delen...

1-12-2012 19:04:07
Jammer genoeg een zeer zeer negatieve ervaring gehad in het bruidsparadijs te Merksem. Zeer, maar dan ook zeer onbeleefd behandeld na nota bene vele malen terug te keren met de glimlach, geduld en vraag tot herstel... Ik ben sprakeloos... dit wil ik toekomstige bruiden toch zeer graag besparen.

Marie-Louise
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1072

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik1-12-2012 20:01:10

En wat was er dan zo negatief als ik vragen mag?

Mark
8-6-2013
 Meld misbruik1-12-2012 20:18:09

Beste Marie-Louise,

Ik hoop dat bruidegommen ook meetellen in uw besparingen :-)
Ook wij hebben een zeer slechte ervaring met Het Bruidsparadijs (zelfde eigenaars als Bruidshuis trouwens...). Wij hadden problemen met onze aankoop en werden op een kleinerende wijze aangesproken met een zeer negatieve ondertoon. Los van de slechte ervaring worden naar mijn mening voor de verschillende producten hoge prijzen gevraagd voor een absoluut lage kwaliteit, de producten lijken eveneens zeer goedkoop.

Mark

Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik1-12-2012 20:27:49

Wij zijn over 2 weken ook naar het bruidsparadijs geweest, en ik moet beamen dat ze daar helemaal niet vriendelijk zijn. We kwamen binnen en werden nog eens bekeken, niemand die ons daar iets vroeg of zei... Dan 2de feit : de producten : schandalig duur, IDENTIEK hetzelfde ringkussen en strooimandje als in AVA ( zelfde verpakking en alles, enkel een kaartje van het bruidsparadijs ingestoken ) prijs AVA : 7,49€ prijs bruidsparadijs : 45€ Dat noem ik pas mensen afrippen. Nee, voor ons 1 keer nooit meer...

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik1-12-2012 21:13:57

heb ik al eens aangekaart hier in 2011!
heb toen zelfs een reactie van hen gekregen hier op trouwen.com!gelukkig bestaat di forum hier en vooral durveb de mensen hun mening erop zetten!
dus elke verwittigde bruid</bruidegom is er twee waard!

Evy
18-5-2013
 Meld misbruik1-12-2012 21:48:18

Vind dit eigenlijk wel spijtige commentaar want mijn trouwjurk heb ik wel besteld bij het bruidsparadijs. Ik en mijn getuige hadden een afspraak en wij zijn heel vriendelijk onthaald geweest. Zeer vriendelijke en niet opdringerige verkoopster. Zij had me zelf voorgesteld dat ik er nog mocht over nadenken en dat ik niet onmiddellijk diende te beslissen. Ik denk dat dit ook wel afhangt van verkoopster tot verkoopster en ook van klant tot klant. Wist heel goed wat ik wou dus was snel gekozen. Had eigenlijk wel graag geweten wat er dan juist verkeerd gelopen is?

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik2-12-2012 7:38:52

Hallo Evy

Het kan zijn dat jij goed geholpen bent geweest!
Maar drie vierden van de commentaren, er er zijn al veel topics hierover, deze kan je opzoeken, en je zal merendeels in het negatieve zien!
Lees deze eventjes door aub!
Dan zal je zien dat het niet ligt "van klan tot klant" zoals jij schrijft hier!

Bovendien, ik werk als verantwoordelijke in een zeer grote kledingzaak, en weet wel wat van klantvriendlijkheid af!
Je sc hrijft dat je zelf wist wat je wou en zelf rap hebt gekozen.....dat zullen ze natuurlijk graag hebben!
Maar er zijn ook klanten die het niet direct weten en dan de hulp en het professionalisme van de verkoopster zeker op prijs zullen stellen!
Een bruidsjapon kiezen is en blijft toch een hele opgave!

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik2-12-2012 11:37:46

hallo,

ik kan over het bruidsparadijs enkel maar positief zijn...

vriendelijk onthaal elke keer opnieuw..
zowel ook als ik iets niet wou dat ze voorstellen ..
levertijden zijn ook zeer vlug bij hen ...

kortom ik raad het wel aan !!!!!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik2-12-2012 11:42:18

Ik heb er op 15 december een afspraak en ga die toch laten staan. Ik geef ze het voordeel van de twijfel. Indien het tegenvalt: so be it, indien het positief is: des te beter :-)

Ik heb al heel veel verschillende ervaringen gelezen van zeer positief naar uiterst negatief, dus ik wil het wel zelf eens bekijken.

Ik vind het ook vreemd dat Marie-Louise geen extra details kan geven over wat er nu precies zo tegen is gevallen. Ik heb graag het volledige verhaal zodat ik me daarop kan baseren.

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik2-12-2012 23:59:06

Ik zou ook wel eens graag horen wat er fout is gelopen, aangezien ik voor mijn bruidslingerie en schoenen ook naar daar wou gaan.

Overigens denk ik niet dat het de bedoeling is om elkaar hier onderling aan te vallen bij de reacties op dit forum. Meningen zijn er om te delen en om te verschillen he.. En het is perfect mogelijk om dit op een normale, niet aanvallende, manier te doen. We zijn hier allemaal omdat we een leuke gebeurtenis in't verschiet hebben, dus hou het misschien gewoon leuk?

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-12-2012 21:04:36

Ik ben zowel in het bruidshuis als in het bruidsparadijs geweest, in het bruidshuis vond ik de ontvangst wel goed, het bruidsparadijs was iets minder. Niet angstaanjagend voor zij die nog moeten gaan passen maar zoals in vele winkels zal veel afhangen van de verkoopster die je hebt... Wat ik wel wil vermelden is dat ze inderdaad met hun prijzen niet echt correct zijn in het bruidsparadijs. Een jurk van 2010 wilde ze me verkopen aan volle pot prijs en zonder te vermelden dat dit een ouder model was (zou mij niet uitmaken maar dan wel MET korting aub en eerlijkheid...) Ook had ik daar mooie schoenen gezien (elsza coloured shoes) en juist hetzelfde model was bij la tiara 50 euro goedkoper.... Vind ik toch een groot verschil voor een paar schoenen.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-12-2012 18:58:49

Hier ook niet veel positief te melden over deze winkel...
Ik ging er gaan kijken voor een kleedje voor m'n dochter en het kleedje dat ik mooi vond koste 575 euro en ik gaf aan dat ik het toch te duur vond, dat het jammer genoeg niet binnen mijn budget paste en ik kreeg (naast een vies gezicht) ook de opmerking dat als ik haar in 'brol' wil laten rondlopen dat ik het er dan ook maar moet bijnemen als mensen haar zouden uitlachen...
'k Was daar rap buiten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...