TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-5-2013
|
1-12-2012 23:03:40
wij trouwen dan ook ben zelfs een naamgenoot tegen gekomen die op dezelfde dag trouwt best wel grappig. Nu kunnen we met zijn allen duimen dat het goed weer wordt die dag.
|
|
Evy
18-5-2013
|
2-12-2012 5:33:26
Ik hoop het ook maar dat wens ik elk bruidspaar toe hoor. Fijn om een datum genoot tegen te komen hihi. Hoever staan jullie voorbereidingen al? Groetjes en heel veel succes
|
|
Nele
18-5-2013
|
2-12-2012 7:57:34
en wij ook! Zaal, fotograaf, DJ visagiste en kapper ligt vast. Mijn kleed is besteld en volgende maand gaan we eens kijken naar een kostuum voor mijne toekomstige.Misboekje is af maar moet nog gedrukt worden, uitnodigingen daar zijn we mee bezig. En de openingsdans wordt vanaf januari ingeoefend.
Hopelijk wordt het een mooie dag! Hoe lukt het bij jullie?
|
|
Lore
18-5-2013
|
2-12-2012 8:22:29
Ik trouw ook op 18 mei!!
Mooie datum ;-)
Zaal, fotograaf, dj, kapster, kleed ligt vast. Na honderden liedjes beluisterd te hebben, toch ook een nummer gevonden dat we alletwee zagen zitten als openingsdans:-)
En volgende week gaan we kijken voor m'n ventje zijn kostuum!
Oh en uur gemeentehuis en kerk (en ondertrouw kerk) liggen ook vast!
|
|
tinne
18-5-2013
|
2-12-2012 9:13:23
Hallokes Ik trouw ook op 18 mei 2013! Zaal, fotograaf, videograaf, weddingplanner, trouwkleed, dj, kapster en make-up ligt vast. Wij moeten onze ceremonie nog in elkaar steken, uitnodigingen, ringen, bloemen en rest van versiering... Nog heel veel werk.
|
|
Evy
18-5-2013
|
2-12-2012 13:12:13
Ben blij te horen dat we niet de enige zijn die nog wat werk te verrichten hebben. Bij ons is staat de zaal, de fotograaf, de dj, mijn kleed en de kerk in orde. De rest moet allemaal nog gedaan worden en krijg er toch wel een beetje stress van. Het zien van de teller hier onderaan doet die niet verbeteren.
Groetjes en nog veel organiseer plezier.
|
|
Sanne
|
2-12-2012 17:54:02
Wij trouwen ook op 18 mei 2013! Wij zijn pas begin deze maand begonnen met het organiseren en de zaal, muziek en fotograaf liggen vast. Dus nog veel werk voor de boeg! We zoeken nog catering, kleren, locatie voor middageten en ringen.
Succes iedereen!
|
|
Marieke
18-5-2013
|
2-12-2012 21:07:54
Bij ons is de zaal + inkleding, fotograaf,dj,trouwjurk en kostuum + de ringen geregeld. Nu nog schoenen vinden, uitnodigingen, een kapster en een sminkster. De pastoor wilt ons pas in jaruari zien dus we kunnen dan pas aan het boekje beginnen. Maar we hebben nog tijd he dames niet panikeren! Enkel de openingsdans gaat bij ons een probleem worden want dat zien we allebei niet echt zitten. :-)
|
|
Marieke
18-5-2013
|
4-12-2012 9:11:51
Ikkeeeee :) Mooi lang weekend en de maandagavond op huwelijksreis vertrekken :) Leuk dat hier nog veel bruidjes zijn voor 18 mei
|
|
Marieke
18-5-2013
|
4-12-2012 13:44:42
Bij ons ligt de kerk vast, de zaal, het kleed is besteld, de priester ligt vast, de uitnodigingen en co worden ontworpen, de versiering voor de kerk is beslist, volgende week laten we het kostuum voor de bruidegom maken, kapper ligt vast, visagiste ook, de auto ligt vast, fotograaf en dj zijn in orde,.... Nog te doen: kleedjes bruidskindje en bruidsmeisjes bloemen kiezen misboekje maken fotolocaties beslissen klein cadeautje voor de mamas, de bruidsmeisjes, bruidskindje, papas en getuigen regelen Traktatie voor de kindjes aan de kerk Tafelschikking/versiering kiezen Schoenen en lingerie Menu bespreken en proeven Aankleding zaal kiezen ....
|
|
Evy
18-5-2013
|
4-12-2012 14:12:10
Hey Marieke ja fijn he dat er nog bruidjes zijn voor die datum. Wij hebben die niet voor het lange weekend gekozen het is natuurlijk mooi meegenomen maar wij zijn op 19/05/2013 10 jaar samen en leek ons toch een mooi momment om dan in het huwelijksbootje te stappen. Jij hebt wel al heel veel geregeld hoor. Ben een beetje een twijfelaar en denk dat het daarom zo lang duurt om sommige dingen vast te leggen. Zoek eerst zo wat bevestiging dat die keuze de goede is.
Veel succes met de verdere voorbereidingen
|
|
Sophie
18-5-2013
|
17-12-2012 12:31:45
Wij trouwen ook die dag Bij ons is dit al in orde: - zaal - locatie voor de vrijzinnige viering en receptie - kleed - fotograaf - DJ - lied openingsdans - ringen
Nog te doen - viering (mee bezig) - uitnodigingen (zijn we aan het maken) - kleedjes bruidsmeisjes - kostuum bruidegom - menu bespreken en proeven - schoenen en accessoires
Wij hebben dus ook nog wel wat werk... Mijn verloofde denkt steeds "tijd genoeg", maar als ik zie hoe snel het gaat, dan heb ik daar toch mijn twijfels over :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|