Nu Online
Momenteel zijn er 451 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teller geeft al 88 dagen aan

2-12-2012 7:48:15
Hey medebruidjes en gommetjes, Met nog 88 dagen op de teller, weet ik zo niet goed meer wat te doen als voorbereiding. Bijna alles is klaar! Bruidskleed, zaal, gemeentehuis, ringen en uitnodigingen zijn klaar. Enkel nog pak bruidegom (in januari gaat hij kijken), kleedjes bruidskindjes (gaan we voor kijken in februari), bedankjes (beslis ik pas als de mensen geantwoord hebben). En dan nog kleine details zoals stickertjes voor onder de schoenen, ringkussen (kan ik lenen), enveloppendoos (maak ik zelf; nog geen idee hoe), schoenen, lingerie en juwelen. (die laatste twee zal ik waarschijnlijk in de bruidswinkel kopen van waar mijn kleed komt) Van de week ga ik langs de kapper voor proef en de dag zelf. Ook heb ik al een afspraak voor proefmake-up en spray tanning. (Iemand ervaring mee?) Ons kleurenthema is fuchsia/wit, daarom ben ik op zoek naar fuchsia schoenen. Waarschijnlijk kei moeilijk te vinden en zeker voor in maart, maar bon. Als het echt niet lukt, zullen het gewoon simpele witte pumps worden. Wij hebben geen trouwvervoer, omdat we dat weggegooid geld vinden, dus gewoon eigen wagen. Uiteindelijk is dat toch maar om van huis naar het gemeentehuis te rijden. Iemand nog een idee wat ik nog kan doen? Ik zit zo n beetje te wachten nu tot ik mijn kleed kan aandoen en tot het onze grote dag is. Ans

Ans
1-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 411

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik2-12-2012 7:50:11

Hey Ans, je kunt altijd eens kijken op www.shoesofprey.com

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik2-12-2012 9:39:00

Hey Ans, voor fuchsia pumps heb ik wel nog een goede tip! Bij de winkel 'Noë' (er zijn verschillende winkels, onder andere in Antwerpen), heb je in het voorjaar allemaal dezelfde pumps in allerlei verschillende kleuren. Zo heb je er bijvoorbeeld 3 verschillende blauwen, 3 verschillende groene, 3 verschillende paarse...
Ik denk dat nu nog de wintercollectie er staat (dat zijn laarsjes in allerlei kleuren), maar ik denk dat je na Nieuwjaar er wel terecht kunt!

Veel succes!

Eva

Meld misbruik2-12-2012 17:20:05

hey ans
hier bij ons is een Jane en Joe winkel, allerlei leuke kledij en accesoires in leuke modieuze kleurtjes, hele jaar door! Ik weet niet of het een keten is maar ik denk het wel. Dus daar kan je ook altijd terecht voor schoenen!

Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...