TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mieke
5-5-2007
|
9-10-2006 15:38:42
Volgens mij ben je al prima geïnformeerd... Inderdaad op het eerste zicht niet veel speciaals, maar eens binnen (boven) een grote collectie, heel vriendelijke en niet opdringerige verkoopsters en zoveel passen als je maar wilt! Ik ben alvast een tevreden klant.
|
|
Lien
26-5-2006
|
9-10-2006 16:23:11
Dito hier ...
robel was de laatste winkel die ik bezocht heb, gewoon omdat ik hem niet zo aantrekkelijk uitzien vond. Maar eenmaal binnen : ze hadden alle jurken die ik in de andere winkels appart gepast had. Dus niet meer nodig naar andere winkels te lopen en goedkoper ook dan de andere winkels. Supervriendelijke verkoopsters, heb er meer dan 3u gepast de 1e maal en de tweede maal nog eens een uur vooraleer de keuze gemaakt was ... Ik kan het enkel aanbevelen !!
Groetjes
Lien
|
|
pascale
14-4-2007
|
9-10-2006 16:26:32
hey lobke, bedoel je de winkel in Roeselaere? Zo ja,ik heb daar ook mijn kleedje gekozen en zoals Mieke zegt heel veel keuze en heel vriendelijke mensen. Ik voelde mij daar direkt op mijn gemak.ik heb daar zeker 15 kleedjes gepast.Het was voor hun zeker niet te veel. Ze haalde er zelfs nog andere kleedjes bij,Die ze dacht ik mooi zou vinden. Ik zou zeker terug naar daar gaan. Alvast gaan proberen!! Groetjes en veel succes
|
|
Tara
19-5-2007
|
10-10-2006 23:59:04
Mijn kleed komt ook van de Robel in Roeselare en ook ik kan het enkel aanbevelen. Vriendelijke mensen, een enorme keuze en veel geduld! Ze nemen echt tijd voor je om je te helpen kiezen en als je vragen hebt over bijkomende haaraccesoires of je twijfelt aan iets, dan kun je steeds bellen en ze zullen je zeker helpen!
|
|
Christel
30-6-2007
|
12-10-2006 13:55:03
Hallo iedereen , weet er iemand welke merken ze hier hebben? Ze hebben spijtig genoeg geen website waar ik kan naar kijken. Groetjes Christel
|
|
Annelies
7-7-2007
|
16-10-2006 11:02:11
Merken die ze hebben: pronovias, marylise, rembo styling, san patrick... Ziet er niet naar uit qua interieur & inrichting, maar vriendelijke mensen. Frutsels bij de jurken zoals bloemetjes hangen niet vast aan de kleedjes maar los in een zakje en de verkoopster die ik had (conny?) wist niet steeds waar de bloemetjes opkwamen of hoe je de halsbandjes moest leggen. Zo heeft ze het wel wat anders/verkeerd gedaan, in vgl met de foto's op de sites. Wel de moeite om binnen te gaan!
|
|
Sanne
4-7-2008
|
13-8-2007 11:32:08
vanaf welke prijsklasse kun je een trouwjurk kopen bij robel?
Ik zou niet graag € 1000 geven voor een jurk die ik maar enkele uurtjes draag, daarom...
|
|
sarah
10-5-2008
|
23-12-2007 7:54:10
hallo allemaal, ik ben ook naar daar geweest en ik heb daar direct m'n droomjurk gevonden. ik wou ook eerst ergens anders naar toe gaan, maar ik moet toegeven dat het ginder veel goedkoper is dan in vele ander winkels. ze zijn heel vriendelijk en als je vragen hebt dan geven ze je direct antwoord. ik vind het zeker een aanrader.
|
|
Miriam
30-5-2009
|
20-10-2008 21:55:58
Hallo
Ik heb verleden zaterdag ook mijn kleed bij robel gevonden en ook direct besteld. Veel keuze, heel vriendelijk en qua prijs zeker in orde. een echte aanrader!!
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
30-11-2010 12:11:09
Sommige posts hier zijn al wat ouder, maar ook ik heb daar m'n kleedje gevonden!
Ik wou eerst naar daar gaan, omdat ik dacht dat het de 'minste' winkel zou zijn, maar niets is minder waar. En inderdaad, ook heel vriendelijk, niet-pushering personeel, héél belangrijk :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|