TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marisa
7-7-2007
|
9-10-2006 19:42:34
Ik ga naar La Sposa in Roeselare, meer info vind je op www.lasposa.be denk ik. Succes!
|
|
ann
23-9-2006
|
10-10-2006 12:57:14
Hallo Lobke,
Mijn bruidsjurk kocht ik in Torhout, bruidskledij STEVEN. De suitekleren van mijn ma en mijn zussen ook, allemaal maatwerk, prachtig en niet duur (in tegendeel, iedereen denkt dat, maar dat is niet zo). Mijn topje maakte ze ook zelf, heel mooi en volledig naar mijn gedacht!
Drie jaar geleden huwde mijn zus, ook met zen allen naar ginder. Wij gaan naar geen enkele andere winkel meer. Je moet gewoon een beetje een gedacht hebben en zij zorgt voor de afwerking, details, enzo, ze heeft enorm veel inspiratie.
Alvast succes,
Ann 23/09/06
|
|
Tara
19-5-2007
|
10-10-2006 23:54:13
Mijn kleed komt van bij Robel in Roeselare, heel erg vriendelijke mensen, ook al moet je 40 jurken passen, ze blijven je helpen! Ze hebben ook verschillende merken en stijlen. Het mijne is van Rembo Styling, ze hebben daar een ruime keuze van dit merk en Rembo is ook helemaal niet zo duur!
|
|
Joke
17-12-2005
|
11-10-2006 11:00:40
Hey,
Ik vind Primadonna in Deerlijk zeker een aanrader. La Sposa ben ik persoonlijk helemaal niet tevreden over. Ze zijn niet vriendelijk, en hebben mijn ma iets doen kopen waar ze 20 jaar ouder mee leek.
Groetjes,
Joke 17/12/2006
|
|
Annelies
7-7-2007
|
16-10-2006 11:03:33
Ik ben zaterdag naar la sposa & robel geweest. la sposa is zeker een aanrader, ze nemen echt hun tijd, zijn vriendelijk en het is zalig passen in zo'n mooi decor (doet er toch ook iets aan he ;-). Robel vond ik ook goed, heel vriendelijk. (zie ander bericht)
|
|
Angelique
4-5-2007
|
27-10-2006 12:42:24
Dag Lobke,
Je moet anders zeker ook es langsgaan bij Bo-Couture in Kortrijk. Ikzelf ben er ook geweest en heb mijn kleedje al besteld. Het is er eentje van Mathyro. Ze waren daar heel behulpzaam en zeer vriendelijk
Groetjes Angelique
|
|
pascal
|
15-11-2006 21:43:47
Dag Robke, In Brugge is er een nieuwe boetiek van Tweedehands Bruidskleding, je vindt er alle topmerken zoals bv : Linea Raffaelli, Mathyro, Nicky Vankets, Mia Monta, Pronovias, enz... echt de moeite! Ze hebben ook een prachtige website op www.debruidsschat.be
Succes hoor!
|
|
Van Nieuwenhuyse
|
21-11-2006 20:21:46
Hallo Lobke, Ga zeker eens langs bij Prima Donna te Deerlijk. Een echte aanrader!!! zie alvast eens op www.primadonna-deerlijk.be Groetjes Michele...
|
|
Bart
1-1-2009
|
9-7-2008 19:06:49
ik ben een paar maanden geleden naar de vomac geweest in oostkamp ik was er echt tevreden grote keuze en alle soorten van trouwkleren ook heel vriendelijk en behulpzaam!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|