Terug naar overzicht
lol verkeerde moment op enter geduwdrest van het bericht volgtik heb dus gisteren de jurk gevonden bij Youniek in Roeselare, de service was op en top! En ik ben een beetje een moeilijke, het grappige is dat ik zelf niet 100% weet hoe de jurk eruit gaat zien , ok het model natuurlijk wel en dat was prachtig maar door alle kleine veranderingen die ze gaan uitvoeren voor me zoals met rode accenten werken , zal de afgewerkte jurk er toch een beetje anders gaan uitzien dan de jurk die ik aan heb gehad! Ik kan niet wachten tot het eind maart begin april is dan kan ik hem voor de eerste keer gaan passen!
hoi eva,ligt er ook een youniek in roeselare? ik dacht alleen in turnhout.groetjes
hihi das een goei , t is natuurlijk die in Turnhout, ik weet niet hoe ik dat weeral over het hoofd gezien heb, heb het berichtje zeker 10 keer herlezen! lolgroetjes
hihihi, ik ben ook heel tevreden van de service bij youniek...mijn trouwkleed heb ik daar ook besteld,mijn ventje gaat wss er ook kijken voor zijn trouwkostuum.supervriendelijke mensensuperservice,niet opdringerig...mijn kleed komt eind januari, begin februari binnen, dan mag ik al ns gaan kijken, in juli worden de retouches pas gedaan, spannend he :-)hou ons op de hoogte ;-)groetjes