Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

advies kleur hemd bruidegom

3-12-2012 19:20:16
Hallo bruidjes en bruidegommen

De winkel waar ik mijn kleed heb gekocht, zei dat het hemd van mijn verloofde en eventueel van de mannen v/d suite dezelfde kleur moet hebben als mijn trouwkleed.

Ik heb een off white kleed en en dus moeten de hemden van de bruidegom en mannen v/d suite ook in het off white zijn. Indien ze een wit hemd zouden dragen, zou mijn kleed er geel tegenover lijken.

Maar nu ... de ene winkel van ceremoniekledij beaamt dit en de andere spreekt dit tegen. Nu weet ik niet wat te doen :)

Daarom had ik graag jullie advies gehad !!!

Danku, Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1424

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik3-12-2012 19:51:27

Ik weet niet of dit zoveel uitmaakt eigenlijk. Natuurlijk moet het wel allemaal wat bij elkaar passen, maar de suite kan even goed een totaal andere kleur van hemd aandoen dan wit en dan valt dat helemaal niet op. Ik denk wel dat ze een punt hebben dat als je met verschillende tinten van wit werkt, dat je wel moet opletten. Ik zou gewoon een stukje stof van je kleed meenemen of meegeven bij de zoektocht naar de hemden en zien of het erbij past of niet (lees of jij vindt of het erbij past of niet). 't is jullie dag en als jullie vinden dat het past, dan is dat toch het belangrijkste niet?

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:04:46

Ik kreeg hetzelfde advies!!

Als hij een wit hemd zou nemen mocht het absoluut geen wit wit hemd zijn maar ook eerder ecru of iets gelijkaardigs..

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:26:04

Hier ook hetzelfde!
Mijn vriend gaat dan ook geen wit hemd aandoen, maar een "gekleurd" hemd (zacht blauw waarschijnlijk)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-12-2012 20:54:52

Ha Charlotte, flashback naar mijn vijftig-tinten-wit-verhaal ...
Ik zou ook een stukje stof meenemen als je om de hemden gaat. Bedenk ook wel dat de mannen nog een jas en das op het hemd zullen dragen. Het hemd zelf zal dus niet zo hard opvallen, eerder de kleur das!
Good luck!

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:54:03

Oei, mijn kleed is zwart! Moet iedereen dan een zwart hemd aan doen? 't wordt precies een begrafenis....

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:56:41

LOL Nancy, da's al een probleempje minder voor op je lijst dan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info