Terug naar overzicht
Ik weet niet of dit zoveel uitmaakt eigenlijk. Natuurlijk moet het wel allemaal wat bij elkaar passen, maar de suite kan even goed een totaal andere kleur van hemd aandoen dan wit en dan valt dat helemaal niet op. Ik denk wel dat ze een punt hebben dat als je met verschillende tinten van wit werkt, dat je wel moet opletten. Ik zou gewoon een stukje stof van je kleed meenemen of meegeven bij de zoektocht naar de hemden en zien of het erbij past of niet (lees of jij vindt of het erbij past of niet). 't is jullie dag en als jullie vinden dat het past, dan is dat toch het belangrijkste niet?
Ik kreeg hetzelfde advies!! Als hij een wit hemd zou nemen mocht het absoluut geen wit wit hemd zijn maar ook eerder ecru of iets gelijkaardigs..
Hier ook hetzelfde!Mijn vriend gaat dan ook geen wit hemd aandoen, maar een "gekleurd" hemd (zacht blauw waarschijnlijk)
Ha Charlotte, flashback naar mijn vijftig-tinten-wit-verhaal ...Ik zou ook een stukje stof meenemen als je om de hemden gaat. Bedenk ook wel dat de mannen nog een jas en das op het hemd zullen dragen. Het hemd zelf zal dus niet zo hard opvallen, eerder de kleur das!Good luck!
Oei, mijn kleed is zwart! Moet iedereen dan een zwart hemd aan doen? 't wordt precies een begrafenis....
LOL Nancy, da's al een probleempje minder voor op je lijst dan!