TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
19-7-2013
|
4-12-2012 11:52:03
Je gaat zeker nog iets moois vinden... Maar let wel op met de regio... Wij zijn ook uit onze regio moeten uitwijken omdat bouwgronden de helft goedkoper zijn.
Wij hadden wel heel wat meer eisen, rustige straat, open bebouwing, mooie grootte (en niet te groot), We hadden ook iets gevonden, maar daar was aan de zijkant een weg naar de velden vanachter die ook moest open blijven, alhoewel die velden met de bouwgrond mee verkocht werden. Dus dan liep er een weg midden door de tuin. We hebben het ook gelaten, we hebben 3 jaar gezocht en dan nog eens 4 jaar gewacht vooraleer we zijn beginnen bouwen. Maar het was het allemaal waard...
|
|
joyce
30-4-2011
|
4-12-2012 12:03:17
ik zou ook nooit zo dicht bij een autostrade of drukke weg willen wonen. idd voor het fijn stof, maar ook voor het lawaai! wij wonen enkele km's van de autostrade, maar in de zomer als onze raam openstaat en de wind waait net onze richting uit horen wij 's nachts ook het verkeer (en zeker als er een auto over de witte lijn rijdt). dat stoort ons niet, net omdat we er zo ver af wonen, maar 60m is echt wel dichtbij hé!
neem rustig de tijd om verder te zoeken, op een bepaald moment zal je zeker je droomhuisje vinden!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
4-12-2012 12:50:41
Je neemt altijd de juiste beslissing wanneer je de gezondheid van je kind voorrang geeft, vind ik. Hoeveel zijn bakstenen waard, vergeleken bij het leven van je kind ? Ik zou er niet om treuren en gewoon een volgende gelegenheid afwachten.
|
|
Ne
28-9-2013
|
4-12-2012 14:17:54
Mijn advies = nooit iets overhaast kopen. Wij hebben 9 maanden heel intensief gezocht. Meer dan 24 huizen bezocht en meer dan 100 online bekeken en vergeleken. Het perfecte huis bestaat jammer genoeg niet. Ook bij ons huis nu denk ik nog steeds dat er enkele dingen missen. Maar het komt goed in de buurt dus dat is het belangrijkste.
En tweede advies = durven onderhandelen over de prijs. Ook al beweren ze dat er een ander koppel net op kopen staat, dit is meestal ronduit een leugen.... en het is een spelletje om te onderhandelen, dus speel zeker mee.
Succes ermee en ook veel plezier! (Ik vond het een geweldige periode die zoektocht: vol spanning een huis bezoeken, een glimp in het leven van de bewoners.. :))
|
|
Debbie
25-5-2013
|
5-12-2012 8:05:28
Wij zijn ook koortsachtig op zoek gegaan naar een bouwgrond omdat het onze droom was om te bouwen. Het is echt vreselijk moeilijk in onze omgeving en er komt bijna nooit niks vrij (op 2 jaar 2 betaalbare gronden). We hadden eindelijk ons stukje grond gevonden en het was dan nog ineens een stukje droomgrond, leuke ligging, prachtige omgeving, straat was super,.... en een normale prijs! Alleen, hij lag op minder dan 400m van de snelweg. We zijn ook opzoek gegaan en hebben gelezen over de schadelijke effecten die zo dicht tegen de snelweg wonen tot gevolg kunnen hebben. Vooral voor jonge kindjes kan dit veel gezondheidsproblemen opleveren, dus hebben we ook maar met spijt in het hart besloten de grond te laten gaan. Ondertussen hebben we geen grond meer gevonden, maar een bestaand huis gekocht waar we ook blij met zijn Spijt dat we de grond niet hebben gekocht, gho ja en nee. We rijden er bijna dagelijks voorbij en telkens is het toch van gho het was idd prachtig en langs de andere kant ook direct van tja we zitten nu ook goed en onze kinderen gaan later veel beter af zijn. Gezondheid heeft geen prijs en stel je voor dat later je kinderen idd astma, last van de luchtwegen,... gaat hebben juist doordat je dat huis had gekocht, ga je je mss veel vervelender voelen dan nu Ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen en de zoektocht naar een huis/grond/... kan enorm frustrerend zijn!!!! We weten er alles van Maar vroeg of laat ga je een alternatief vinden waar je ook gelukkig bent!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|